dykker5502 skrev:CSJ skrev:Omkr. Hobro bliver den lokale rutebil med nummer i Hobros gule busserie VV 80.5xx (den er desværre delvis dækket af skiltet) overhalet af en Amazon, meget utydeligt nummer, muligvis en københavner KM 22.425 (det kan ikke være AM 22.425, da serien er fra 1967, og AM først blev taget i brug i 1968).
Det billede har jeg allerede vist ovenfor og det ER KM
Det der billede volder mig en del kvaler at stedfæste - for at alle kan være med får I et andet billede fra samme kurve som det hvor en Amazon overhalder den lokale rutebil:
19670000-00216_web.JPG
Jeg kan simpelt hen ikke finde nogle kurver, der er så forholdsvis skarpe fra nord for Hobro og faktisk helt til Randers.
Jeg kan finde noget sådan ca. midvejs imellem Hobro og Randers, hvor der er et gammelt stykke hovedvej, der faktisk hedder Gl. Hovedvej, der slår nogle slag til først den ene side og så den anden, men ser man på Google er det en ret smal vej og slet ikke noget der ser ud til at skære sig igennem en stejl bakke med krybespor.
Billedet før på rullen er billedet fra Handest (se ovenfor)?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.