Igår til Cafeaften hos DVK i Nærum hørte jeg om en, der efter 6 juni havde været på motorkontoret for at bestille en et-bogstavs historisk plade med "Ønskenummer light". Han havde erklæring og hele svineriet med fra MhS.
Efter historien blev han i første omgang afvist fordi medarbejderen IKKE kunne lægge bestillingen ind i systemet.
Vi ved at SKAT har meldt ud at man ikke kan det for 2-bogstavs numre efter 6. juni, men det har hele tiden været meningen at vi fortsat skal kunne det for et-bogstavs nummerplader (type 1 - 5).
Hvis der er "lyttere" her på kanalen der har kendskab til lignende episoder vil Erik Mieth fra MhS meget gerne høre herom!
Jeg har selvfølgelig ringet til Erik her til morgen og fortalt ham om sagen og han har alligevel en aftale om at ringe til SKAT på mandag (25/6), så der vil han høre om der er noget om snakken. Her vil det jo være bedst hvis han har nogle konkrete eksempler med ønsket nummer, motorkontor mm. for det fik jeg nemlig IKKE fat i ved Cafeaften. Og nu har systemet kørt i 14 dage godt og vel så hvis der er en fejl i systemet, så må flere have oplevet det. Erik havde IKKE hørt om nogen eksempler.