Græsted_Header_web.JPG
Så er det næste weekend det er pinse og det traditionsrige Græsted Veterantræf løber af stablen igen. Kun (alvorlig) sygdom kan forhindre mig i at være til stede alle 3 dage, da jeg iår indgår i gruppen bag. Jeg har iår hjulpet med kontakt til køretøjsklubberne (fortrinsvis med udgangspunkt i medlemsklubberne i MhS). Min Ford T, der er kommet på gaden efter det alvorlige gearkassenedbrud på Bornholm sidste år, vil være min "firmabil", men jeg vil ikke altid være lige ved den, da jeg har forskellige opgaver under træffet.
Husk nu at aldersgrænsen for køretøjer inde på pladsen er
før 1970! Hvis du har tænkt dig at køre derop i "fin bil" fra efter 1970, så gør os alle den tjeneste at
lade være med at prøve at snyde dig ind! Der er ikke en grundlovssikret ret til adgang med nyere køretøjer men som noget nyt etableres der "fin bils" parkering i et særligt område lige ved indgangen, så disse fine biler alligevel kan holde samlet. Der er så den fordel at man er tæt på indgangen
Det endelige program kommer på hjemmesiden i løbet af weekenden, så det vil jeg ikke kloge mig med her.
Jeg håber at hilse på en masse af jer i pinsen i Græsted.
Græsted_Footer_web.JPG
PS: Lad os nu ikke starte en diskussion om 1970 her (også). Det er arrangørens ret at afgøre hvordan træffet skal skrues sammen. Ej heller om der gives rabat nok til "solskinsudstillere" - dvs. de der kommer for en (del af en) enkelt dag i gamle biler og får lov at parkere inde på selve pladsen, slipper lidt billigere i entre og vist oven i købet får et par træføl. Take it or leave it.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.