dykker5502 skrev:Fortsat:
Den første er enten en Peugeot 404 eller en Austin (kan ikke huske modelnavnet - Cambridge?) og det er jo en "kjøvenhavnerbil" der er kommet til Fyensland:
Jeg tror det er en Morris Oxford (søsterbil til Austin Cambridge).
dykker5502 skrev:Fortsat:
Den første er enten en Peugeot 404 eller en Austin (kan ikke huske modelnavnet - Cambridge?) og det er jo en "kjøvenhavnerbil" der er kommet til Fyensland:
TT skrev:dykker5502 skrev:Fortsat:
Jeg tror det er en Morris Oxford (søsterbil til Austin Cambridge).
OK - har kigget lidt her i frokostpausen på turen in til Odense mod vest. Op til det punkt hvor omfartsvejen går syd om byen er omgivelserne ikke særligt "urbane" og efter denne vejgaffel er vejen ret lige og har Budolfi kirketårn lige ret forude:dykker5502 skrev:Og så skal vi vel også have fundet stedet?
dykker5502 skrev:Umiddelbart kan man jo aflæse nummerpladen på Volvoen. Der er flerfarvede baglygteglas, så det er en model efter 1962 eller 63, men KA 22.279 må være en nummerplade fra en tidligere bil. KA 22.xxx må være fra 1958. Så her er et klart eksempel på at man flyttede nummerplader over på den nye bil i nogle tilfælde.
dykker5502 skrev:OK - har kigget lidt her i frokostpausen på turen in til Odense mod vest. Op til det punkt hvor omfartsvejen går syd om byen er omgivelserne ikke særligt "urbane" og efter denne vejgaffel er vejen ret lige og har Budolfi kirketårn lige ret forude:
dykker5502 skrev:bag ved hvad jeg tror er en Ford Cortina Mk. I eller II: