Omorganisering

Diskussioner og meddelelser vedrørende nrpl.dk og nrpl.dk forum
Forumregler
Ingen reklamer i indlæg, signatur eller avatar - Ingen injurierende, nedsættende eller racistiske indlæg - Overtrædelse kan medføre sanktioner

Omorganisering

Indlægaf TT » søn 16.01.2011 22:18

Det forum der omhandlede udenlandske nummerplader, er blevet opdelt i en række nye fora. Der er også kommet et lille billede på mange af de nye fora.

Senere kommer turen til de danske fora der vil blive delt op efter emne.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3921
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Omorganisering

Indlægaf Jesper Bering » man 17.01.2011 02:14

Kære Thomas,

Til lykke med den nye organisation! Det ser om muligt endnu mere professionelt ud nu.

Er der nogen bestemt årsag til at Grønland ikke har fået status som udland, når Færøerne har? (viewtopic.php?t=121). Det er måske fordi Grønland ikke har noget nationalitetsmærke? (Jeg aner ikke om de har.)

Det er bestemt en lille ting - men: det ville passe min personlige smag bedre, og være mere bekvemt med hensyn til rulning og klikning, hvis de udenlandske plader stadig kun havde een linie på Boardindekset. Så ville man kunne have hele indekset på skærmen på een gang, og havde ikke nødig at rulle ned for at logge på. Det ville vel også harmonere bedre med at 'Danske nummerplader - højeste observerede numre' kun optager een linie.

hilsen Jesper
Jesper Bering, Alstedvej 26, Alsted, 4173 Fjenneslev, 57-60 80 12, j(snabela)b48(punktum)dk
Brugeravatar
Jesper Bering
Medlem
 
Indlæg: 305
Tilmeldt: søn 09.11.2008 20:53

Re: Omorganisering

Indlægaf Jesper Bering » man 17.01.2011 16:26

Hej igen,

Det ser ud som om der er en del billeder der er faldet ud ved omorganiseringen. Kommer de igen når panikken har lagt sig?

hilsen Jesper
Jesper Bering, Alstedvej 26, Alsted, 4173 Fjenneslev, 57-60 80 12, j(snabela)b48(punktum)dk
Brugeravatar
Jesper Bering
Medlem
 
Indlæg: 305
Tilmeldt: søn 09.11.2008 20:53

Re: Omorganisering

Indlægaf TT » man 17.01.2011 19:43

Der manglede nogle billeder før omorganiseringen. De mangler endnu. Det må enten dreje sig om links til billeder eller billeder som forfatteren har slettet.

Jeg vil formentlig gruppere landene så der bliver færre punkter på forsiden, men til gengæld vil der komme flere fora om danske nummerplader. Jeg kan derfor ikke garantere at du i fremtiden kan logge ind uden at scrolle ned. Du kan evt. klikke på linket øverst til højre når du logger ind.

Grønland har ikke noget forum da der ikke er skrevet noget om det endnu i udenlandske nummerplader - på nær et enkelt emne om grønlandske og færøske nummerplader under et. Jeg opretter ikke tomme fora. Jeg tror ikke at Grønland har sit eget officielle nationalitetsmærke.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3921
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Omorganisering

Indlægaf TT » tors 28.07.2011 11:58

Der er oprettet et nyt forum for historiske danske nummerplader og dansk nummerpladehistorie. De relevante emner vil blive flyttet over. Det kan tage nogen tid.

Det nye forum indeholder diskussioner om historiske nummerplader - både de oprindelige og de moderne - og dansk nummerpladehistorie generelt.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3921
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København


Tilbage til Forum- og site-diskussioner