Så har en af mine venner uploadet et billede af sine nye sorte plader på facebook. Har kun dette ene men umidelbart ser det ok ud. Har spurgt efter nærbilleder, så lad os se hvad der kommer.
Har prøvet at zoome lidt
JMK skrev:Nye historiske plader...
Dejligt nu at se nogle fotos af de nye historiske plader, det har jeg set frem til og glæder mig til flere rundt om i trafikken. Den afbildede Opel Rekord tror jeg da jeg kender adressen på selvom jeg ikke kender ejeren. Vil dog være diskret og bare spørge :
Mon den "bor" i Vardes opland og tidligere havde hvide YY-plader og sommetider trækkende på en campingvogn med sort emaljeplade ?
Kompliment til ejeren : Du har en SEværdig bil og jeg glæder mig over at se din bil / dit vogntog hver gang det lykkes.
CSJ skrev:Men jeg vil tillade mig at tvivle på at DP 37.974 er indenfor hvad man nåede i Ringkøbing i virkeligheden.
Næ, men det er det første nummer den havde i nuværende ejers tid.TT skrev:Med AT 23.127 har den et nummer den tidligere har haft, men det er hverken det første nummer eller det nummer den har haft i længst tid.
PS skrev:Der var også en Morris Mascot - EE 23.076 - som ligner en af de nye sorte plader:
TT skrev:I torsdags havde Youngtimer-træffet i Roskilde deltagelse af følgende besynderlighed - og det drejer sig ikke om det runde nummer, men om den kvadratiske plade.
På et andet billede kan man se at bagnummerpladen er rektangulær.