Da jeg skiftede de K 928 plader, der sad på min Ford T, ud med det nuværende nummer L476 gik der lidt tid inden jeg fik pladerne på bilen. Bl.a. skulle jeg finde ud af at lave et beslag til forpladen. Derfor kom de to plader væk fra hinanden og da jeg stod og skulle afsted til UK i 2009 kunne jeg ikke finde forpladen.
I foråret 2010 måtte jeg så bide det sure æble og bestille en erstatningsplade. Efter nogle forviklinger lykkedes det at få den og jeg er nu ved at få den sat på rigtigt med beslag og det hele.
Så gik det hverken værre eller bedre end at forleden fandt jeg så min oprindelige forplade! Fra jeg fik den til jeg fik min erstatningsplade er leverandøren skiftet og der har været fremme her at der er omend små forskelle i skriftsnittet.
Well - jeg lagde dem ved siden af hinanden og der ER forskel. Den er nede på brøkdele af en milimeter i forskel i stregtykkelser men det kan anes med det blotte øje.
Jeg har ikke fotos da det er så lidt at jeg tror de ikke kan ses på et lille foto, så tag mit ord for det.