Endnu nogle biler med historisk korrekte nummerplader. Jeg er ikke sikker på om nummeret B 6607 hørte til Helsingør eller Hørsholm registreringsområde af Helsingør politikreds. C 18·154 kan jeg heller afgøre om hørte til Holbæk eller Nykøbing S. registreringsområde af Holbæk politikreds.
B6607-400-1.jpg
C7860-400-1.jpg
C18154-400-1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Gammel og ny prøveplade. På den nye er remmene forkert monteret, så de dækker nummerpladen! På den gamle har man gjort samme fejl, men da der er brugt snore, ses nummeret alligevel tydeligt.
LJ5111-400-2.jpg
LL5095-400-1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Ja, der var vist nok at se på igår - rent undtagelsesvis var vi der ikke i går da vi er på ferie, men næste gang du kommer forbi må du da godt give dig til kende - det er min tilkomne og jeg der arrangerer det.
Jeg overværede tilfældigt da Ford A Coupéen A4923 blev indregistreret på Roskilde motorkontor i 1998. Dens foregående nummer var på sorte emaljeplader, DN 31.944, som desværre gik tabt ved den lejlighed.
Nimbusen D2451 er den som muligvis kan have tilhørt motorsportsmanden Kaj Boilesen i Haderslev (omtalt i en anden tråd om Gisselfeld).
Datsun DV 51.976 så jeg tidligere jævnligt parkeret på Fælledvej i Roskilde (seneste observation 2006).
Og DKW'en BL 30.216 havde jeg ingen oplysninger om, så den var ny for mig.