Jeg tvivler på det stadig kan lade sig gøre at få udleveret en gul motorcykelnummerplade... det er formentlig for svært at administrere, taget i betragtning at det ikke ser ud til at der har været udleveret nogen de sidste 5 år...
Det burde dog være muligt til MC-trailere. Jeg har bemærket at en trailer til at spænde efter en motorcykel, er indregistreret med motorcykelnummerplade. Et eksempel er bl.a. ET 16916 (set på
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/ga ... sp?ID=2315 - som dog kræver at man er oprettet som bruger for at kunne se alle billeder)
Jeg har også observeret en BMW Isetta med påhængsvogn - begge på hvide motorcykelnummerplader.
Såfremt der er tale om en trailer til godstransport, burde en sådan altså kunne indregistreres på varemotorcykelplader. Det vil kun være en logisk følge af den alm. kategorisering af gule og hvide anhængernummerplader.
Det kunne være interessant om nogen ville prøve om dette kunne lade sig gøre i praksis, men anhængere til motorcykler er vist så sjældne at det i forvejen er svært at finde oplysninger om hvordan disse skal behandles registreringsmæssigt.