Martin O skrev:Der er en der har indtastet DS 52652 bil EU. Nummeret findes ikke, og når det "udkommer", bliver det en MC-plade.
Erik Larsen skrev:Martin O skrev:Der er en der har indtastet DS 52652 bil EU. Nummeret findes ikke, og når det "udkommer", bliver det en MC-plade.
Er det fra i dag, eller en gammel indtastning?
52652 siger mig noget, men jeg mindes ikke at have noteret nogen DS i dag. Så jeg ville lige checke med sedlerne om jeg havde ramt forkert.
Martin O skrev:Erik Larsen skrev:Martin O skrev:Der er en der har indtastet DS 52652 bil EU. Nummeret findes ikke, og når det "udkommer", bliver det en MC-plade.
Er det fra i dag, eller en gammel indtastning?
52652 siger mig noget, men jeg mindes ikke at have noteret nogen DS i dag. Så jeg ville lige checke med sedlerne om jeg havde ramt forkert.
Jeg så det på siden med DS 32000-53999, så jeg kan ikke se der, om det er en ny indtastning.
Erik Larsen skrev:AG 60 038 er indtastet siden jeg lukkede ned i går. 2 kvadratiske EU hvid.
Jeg går ud fra det må være en gammel serie, selvom den er reg. i 2018. Den dobbeltkvadratiske serie slutter på 61 374 på oversigten over overgangsplader.
Martin O skrev:Ja, nummeret er netop fra overgangsserien. Jeg forstår derfor ikke din kommentar.
Erik Larsen skrev:Martin O skrev:Ja, nummeret er netop fra overgangsserien. Jeg forstår derfor ikke din kommentar.
Hører overgangsserien ikke under Centralregisteret? Eller husker jeg galt? Jeg mener bare jeg tidligere har fået at vide at de ikke skulle tastes ind, da jeg havde tastet et par JW-plader derfra.