Martin O skrev:Erik Larsen skrev:DM 71 389 fejltastet gul EU
Korrekt hvid neutral er indtastet lige efter.
For at gøre det rigtig godt, glemte jeg at skifte tilbage til gul EU, så
DL 28 331 hvid skal også slettes.
Suk...!
Sorry!
Hej Erik. Der er en ting jeg ikke helt forstår ved dine fejlmeldinger. Du skriver at du "glemte at skifte ... til ...". Når jeg taster observationer, skal jeg for hver eneste indtastning vælge nummerpladetypen. Ved næste indtastning kommer en helt blank formular frem. Det er måske forskelligt afhængigt af, hvilken browser man bruger?
Når jeg bruger min gamle bærbare og har udfyldt første observation slavisk fra en ende af, kan jeg trykke tilbage (delete-tasten) og så kommer jeg tilbage til den udfyldte formular med det jeg lige har sendt afsted. Så har jeg sat musen over bogstavkombinationer, og så er det bare tryk på museknap, tast bogstaver, tab, tast tal, enter... men så er det jeg skal huske at trykke tab en gang mere og skifte kategori, når jeg går fra den ene til den næste.
Det virker på samme måde på min telefon, her skal jeg dog scrolle op og ned for at komme op til bogstaverne eller ned til Send.
På en tidligere telefon mener jeg at jeg har valgt "husk formularer" eller noget i den stil, og så er den indstilling videreført. Det er sikkert noget lignende på pc. På den nye bærbare kan jeg ikke - der er alle felter blanke som du nævner.