perhag skrev:Det er mine indtastninger, hvor jeg på papiret havde noteret den som kvadratisk bagpå.
Men situationen var nok at jeg kun så den bagerste nummerplade 2 gange, selv efter jeg var kommet foran den på Omfartsvejen.
perhag skrev:Det er mine indtastninger, hvor jeg på papiret havde noteret den som kvadratisk bagpå.
Men situationen var nok at jeg kun så den bagerste nummerplade 2 gange, selv efter jeg var kommet foran den på Omfartsvejen.
Martin O skrev:
Jeg har i dag set DA 45 626. Jeg så tydeligt begge plader, og det var én aflang og én kvadratisk hvid neutral. Du kan derfor nu genindtaste din observation af DA 45 618 (som TT i mellemtiden har slettet) som denne type.
perhag skrev:Martin O skrev:
Jeg har i dag set DA 45 626. Jeg så tydeligt begge plader, og det var én aflang og én kvadratisk hvid neutral. Du kan derfor nu genindtaste din observation af DA 45 618 (som TT i mellemtiden har slettet) som denne type.
Som du selv belærte mig om bør man undlade at indtaste en sådan type, når man ikke har set den forreste plade.
Og hvis man så lader sig lokke af flokken til at indtaste som samme type indtastet af andre, så risikeres det bliver en flerdobbeltfejl. Man kan jo normalt ikke vide om det er en ufejlbarlig indtaster ansvarlig for den nærliggende observation.
perhag skrev:DC45576 har jeg fortrudt at have indtastet som aflang gul neutral.
Havde kun set den forreste plade, og Martin O har meddelt den plade ligger i en kvadratisk serie.