Martin62 skrev:4. gang på en måned. Hva’ med at dobbelttjekke om det er rigtig, før du du trykker???
Det var så 4. gang på
halvanden måned, ikke på én måned; men jeg skal da være den første til at beklage, at jeg har tastet forkert tre gange på en uge. Jeg kan desuden oplyse, at jeg i indeværende år har fejltastet i alt 7 gange indtil nu ud af lidt over 1400 indtastninger, altså ca. ½ % fejl. I det mindste opdager jeg det, når jeg har tastet forkert, og meddeler det her.
Det er i modsætning til den person der i går har indtastet samme nummer to gange med to forskellige nummerpladetyper. (Det var CT 72 825, som er indtastet både som kvadratisk EU og kvadratisk neutral. Jeg antager at sidstnævnte er den rigtige, fordi den er indtastet sidst; men det kan jeg jo ikke vide, når der ikke kommer en besked fra den der har tastet det.)
Der er også en der for nylig har indtastet store mængder af numre med mange åbenlyse fejl. (Det var især hvide plader i gule serier og omvendt.) Jeg har her i tråden lagt en liste over åbenlyse fejl i C-serierne i håb om at fejlene på et tidspunkt vil blive slettet. Men vi ved jo at TT ikke altid har tid til den slags...
Og så vil jeg lige tilføje, at jeg vælger at læse en smiley efter dit indlæg, selv om den ikke står der. Ellers ville jeg nemlig blive stødt over tonen i dit indlæg.