Det ligger vist lidt i kortene, at vi slet ikke får de samme muligheder som vi har nu med et bogstavs numrene. Til gengæld slipper vi vist så for de sure opstød om folk der får eksotiske (lave/runde) numre
Når du nu selv bringer det op (det er lidt off-topic), så ved jeg ikke hvor meget MhS har sovet i timen. Der var som jeghar fået det oplyst ikke nogen høring, eller også havde Skatteministeriet/SKAT glemt at invitere MhS. Hvis man forventer 100% professionel lobbyisme må klubberne og MhS ansætte en sådan og ikke basere det på frivillige amatører.
Når det er sagt, så er netop den sag mere et spørgsmål om, at SKAT pludselig skifter praksis uden varsel, efter at man i nogen tid havde forvaltet i de gamle reglers ånd.
Og når det så er sagt - så er det de der hyler højest, der i forvejen betaler 6 cifrede beløb for deres biler uden afgift, så ekstra 7-8000 kr i reg,afgift har jeg sgu svært ved at se skulle være det helt store problem. Men mine biler er jo heller ikke importerede.
Henrik, hvis vi skal diskutere dette yderligere, så lad os gøre det i Klassisk Forum her:
http://www.klassiskforum.dk . Leif har taget et godt initiativ her, og ingen af klubbladene dur rigtig til debat.
Michael