Nummerplade set i video fra Dominikanske Republik

Spørgsmål og diskussioner om nummerplader fra ukendt land

Nummerplade set i video fra Dominikanske Republik

Indlægaf Wheelpete » tors 07.06.2018 23:16

Hej

Jeg sad og så en video på Youtube her til aften, og i baggrunden dukker der en nummerplade op, som jeg umiddelbart vil vurdere til at være europæisk. Sagen er bare den at videoen er filmet i Den Dominikanske Republik.
Nummerpladen har som de fleste europæiske blå felt til venstre, og så et felt til højre for tal-bogstav rækken. Og tal/bogstavrækken er W7R 695. Det ser næsten ud til at der i det blå felt står S, men svenske nummerplader ser jo ikke sådan ud.

Video; https://www.youtube.com/watch?v=bWXXeriDAMg (klip med nummerplade er omkring 2 minutter 22 sekunder inde)

Nogen der kan hitte ud af dette mysterium?

VH
Wheelpete
Wheelpete
Medlem
 
Indlæg: 302
Tilmeldt: søn 13.05.2012 14:07
Geografisk sted: Taastrup, København

Re: Nummerplade set i video fra Dominikanske Republik

Indlægaf TT » søn 10.06.2018 11:41

Jeg kan ikke umiddelbart få nogen kendt lokal nummerpladetype til at passe med nummeret. Det gælder også Haiti, som ligger på samme ø.

Nordamerikansk størrelse (15 cm x 30 cm) bruges de fleste steder i Caribien. Cuba har i modsætning til de fleste stater i det område aflangt format, men nummeret passer ikke i systemet, og biler derfra bevæger sig nok ikke så tit udenlands.

Man skal nok lede lidt længere væk for at finde svaret. Skriften ser ud til være FE-skriften eller en variant deraf.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3921
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Nummerplade set i video fra Dominikanske Republik

Indlægaf Wheelpete » søn 10.06.2018 14:40

Hej Thomas
Jeg tjekkede også alle de steder, som jeg kender til for at finde en mulig kandidat til udseendet, herunder alle de afbildede plader fra hele Caribien på worldlicenseplates.com og lignende steder. Jeg synes også det lignede FE-skrift, så jeg var overrasket. Nuvel, det må så indtil videre være et mysterium.
VH
Wheelpte
Wheelpete
Medlem
 
Indlæg: 302
Tilmeldt: søn 13.05.2012 14:07
Geografisk sted: Taastrup, København


Tilbage til Ukendte nummerplader