TT skrev:Jeg opholdt mig næsten kun på græsplænen med de gamle biler og motorcykler, og der mener jeg ikke at have set din bil. Da jeg var på vej ud, genkendte jeg bil/nummer og fik hurtigt taget et billede af bilen i fart:
OK - og deroppe kørte jeg næsten ikke. Jeg var tilmeldt som 2 dages udstiller og i lyset af at jeg havde en
veteranbil holdt jeg mest til nede på hovedpladsen. Ligesom sidste år kørte jeg lidt rundt på pladsen, så man kunne se at bilen faktisk kunne køre
Jeg synes plænen med biler er en rodebutik og jeg har skrevet til arrangørerne at det bliver vi simpelthen nødt til at lave anderledes næste år.
Det er også korrekt at jeg ikke var ved bilen hele tiden. Dels skulle man jo have lidt mad og drikke og dels var jeg også rundt at kigge og snakke.
Ku' bare have været hyggeligt at få ansigter på de gode folk man skriver med her
Some other time.
Historien med den MG er interessant! Det er ret sikkert L 26000 der er på det prøveskilt og det er et FAST prøveskilt. Benny - den unge man på billedet - var ansat hos en forhandler/et værksted i sommeren 1956 eller 1957 og billedet skulle som jeg husker han fortalte det være taget da bilen kom hjem godkendt til syn.
Nu vil jeg prøve at finde ud af hvorfor den MG mener at han skal køre rundt med et gammelt prøvenummer
Det KAN vel have været genbrugt senere som alm. nummer? Eller tidspunktet taget i betragtning (1956/7) TIDLIGERE have været brugt som alm. nummer?
Hvis jeg finder ud af noget får I historien her.
Mht Nimbus'en er der 3 muligheder: Pladen er flyttet over på en anden Nimbus der var køreklar men ikke indregistreret - eller - motorcyklen har skiftet farve - i forbindelse med ejerskifte/restaurering.