Visning på nrpl.dk/plate

Diskussioner og meddelelser vedrørende nrpl.dk og nrpl.dk forum
Forumregler
Ingen reklamer i indlæg, signatur eller avatar - Ingen injurierende, nedsættende eller racistiske indlæg - Overtrædelse kan medføre sanktioner

Visning på nrpl.dk/plate

Indlægaf Martin O » lør 11.06.2016 11:37

Firecifrede plader vises i øjeblikket til og med BL; men vi har en del indtastninger med BM og BN, og ifølge nrpl.dk er der i hvert fald også gang i BP.

Med de 5-cifrede plader er vi nået temmelig højt op i BC, så det varer nok højst en måneds tid, før der kommer gang i BD-serien.

Jeg ved ikke hvor langt de trecifrede er nået...

Det ville være dejligt at få åbnet for visning lidt længere frem i alfabetet. :)
Martin O
Martin O
Medlem
 
Indlæg: 792
Tilmeldt: ons 16.10.2013 16:14

Re: Visning på nrpl.dk/plate

Indlægaf Martin O » søn 31.07.2016 19:07

I overgangsserierne vises i opslaget med trecifrede numre kun knallerter; men der må også være nogle traktornumre at vise. Eller der er måske slet ikke indtastet nogen? Jeg har i dag observeret en traktor med XC xxx, og det må være i overgangsserien. Den bliver indtastet snarest muligt.
Martin O
Martin O
Medlem
 
Indlæg: 792
Tilmeldt: ons 16.10.2013 16:14

Re: Visning på nrpl.dk/plate

Indlægaf Martin O » ons 03.08.2016 20:35

Martin O skrev:I overgangsserierne vises i opslaget med trecifrede numre kun knallerter; men der må også være nogle traktornumre at vise. Eller der er måske slet ikke indtastet nogen? Jeg har i dag observeret en traktor med XC xxx, og det må være i overgangsserien. Den bliver indtastet snarest muligt.


Jeg har nu indtastet XC 392, og den vises fint på siden. Det må åbenbart være den første indtastning i den serie.
Martin O
Martin O
Medlem
 
Indlæg: 792
Tilmeldt: ons 16.10.2013 16:14

Fast prøveskilt vises ikke

Indlægaf Martin O » søn 05.02.2017 18:15

Jeg har netop indtastet CB 95, fast prøveskilt bil EU. Den dukker fint op på listen over seneste indtastninger; men den er ikke dukket op på nrpl.dk/plate under opslaget CB 10-99, og den er heller ikke dukket op på listen over højeste observerede numre, nrpl.dk/high-2012.php

Ved opslag på motorregister.skat.dk kan jeg i øvrigt konstatere, at de tocifrede plader er i gang med CF-serien.
Martin O
Martin O
Medlem
 
Indlæg: 792
Tilmeldt: ons 16.10.2013 16:14

Re: Visning på nrpl.dk/plate

Indlægaf TT » søn 26.03.2017 20:52

Indtastninger af numre med C virker nu. Hidtidige indtastninger af numre med C vil blive synlige i løbet af ugen.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3921
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København


Tilbage til Forum- og site-diskussioner