Jens Barnholdt død

Diskussioner om andet end nummerplader
Forumregler
Ingen reklamer i indlæg, signatur eller avatar - Ingen injurierende, nedsættende eller racistiske indlæg - Overtrædelse kan medføre sanktioner

Jens Barnholdt død

Indlægaf CSJ » søn 30.11.2014 16:19

Den måske sidste oprindelige ejer i St. Heddinge af en bil med lokalt nummer, manufakturhandler Jens Barnholdt, døde for et par måneder siden, 82 år gl. Jeg ved så ikke lige hvad der er sket med hans legendariske sorte Volvo Amazon fra 1961, HH 20.945. Men den står på motorregister.skat som stadig registreret med seneste ændring 30.9.2014. Forrige ændring var 25.4.1994, jeg ved ikke hvilken ændring der var tale om dengang.
Jeg husker tydeligt da den var ny, en af de første 2-dørs Amazoner der blev importeret til Danmark. Når jeg var i St. Heddinge op gennem 90'erne og kørte forbi hans hus, så holdt der en Saab af nyere årgang i hans garage, men jeg har haft lejlighed til at hilse på ham et par gange, også indenfor de seneste år, og da bekræftede han at han også havde Amazonen endnu. For ganske få år siden mødte jeg den på gaden i Roskilde, men jeg nåede ikke at se hvem der sad ved rattet. Men lad os håbe at den nye ejer kan holde den kørende.
Brugeravatar
CSJ
Medlem
 
Indlæg: 2816
Tilmeldt: fre 04.07.2008 14:35
Geografisk sted: AV, AT Roskilde (tdl. HH St. Heddinge)

Re: Jens Barnholdt død

Indlægaf CSJ » man 12.04.2021 17:24

Opdatering på Barnholdts Amazon: den er handlet for 2 dage siden, og der er ingen tvivl om at den nye ejer vil passe godt på den.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
CSJ
Medlem
 
Indlæg: 2816
Tilmeldt: fre 04.07.2008 14:35
Geografisk sted: AV, AT Roskilde (tdl. HH St. Heddinge)


Tilbage til Andre emner

cron