patrick j. skrev:Men synes på en måde det er ret så træls, for de 2 stykker blik er jo ikke ligefrem billige, men jeg må jo bare acceptere det som det er, og være glad for man ikke er tvunget til at køre med hvide plader.
Patrick, hvis der er lavet deciderede fejl skal du
ikke acceptere pladerne, men klage til SKAT.
Fejl skal defineres her, for der er fejl i de oprindelige specifikationer. Det er også en hvis grad af håndarbejde, så små fejl i lakoverfladen (type 1 - 4) eller emaljen (type 5 - 6) vil kunne forekomme og der var der også i de oprindelige.
De fejl vil ikke blive rettet af SKAT.
Hvis der derimod er tale om fejl i forhold til specifikationerne (som vist på SKAT's hjemmeside) eller hvor tallene er "kastet på" og står skævt og hopper vildt er det en ommer. Eller hvor 1000 adskilleren er sat midt i et 4 cifret nummer (det er set!).
Jeg arbejder på at afslutte en rapport til SKAT og Ketner-Utsch om de fejl vi har set - herunder det forkerte "Æ" og andre specifikationsfejl og meningen er at vi skal have justeret grundlaget så det er helt korrekt. Der er også nogle undtagelsesregler når der er mere end et 1-tal og så størrelsen på type 1 - 4 som vi skal have rettet.
Både SKAT og Motorhistorisk Samråd har en erklæret fælles interesse i at det skal være så korrekt som det er muligt.