Identifikation af mystisk lille bil

Diskussioner om andet end nummerplader
Forumregler
Ingen reklamer i indlæg, signatur eller avatar - Ingen injurierende, nedsættende eller racistiske indlæg - Overtrædelse kan medføre sanktioner

Identifikation af mystisk lille bil

Indlægaf LarsBudtz.dk » søn 19.08.2012 16:29

Der skulle vel ikke være nogen der kunne hjælpe mig med at identificere dette mystiske lille køretøj?

Billede
Brugeravatar
LarsBudtz.dk
Medlem
 
Indlæg: 196
Tilmeldt: fre 19.09.2008 15:34
Geografisk sted: Københavns omegn

Re: Identifikation af mystisk lille bil

Indlægaf TT » ons 29.08.2012 20:54

Jeg kan se på motorkontoret.net at du har fundet ud af at det er en Rovin D4. Det må være et ret "afpillet" eksemplar, for den mangler adskillige kromlister. Det er næsten utroligt at den er blevet foreviget, for der blev ifølge wikipedia.org ikke lavet ret mange.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3933
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Identifikation af mystisk lille bil

Indlægaf LarsBudtz.dk » ons 29.08.2012 22:46

Ja, jeg fik forslaget pr. mail, og efter megen "research" har jeg konkluderet, at det kun kan være sådan én. Den ser meget langt fra original ud, men selve karosseriet og forlygterne, indikerer at det være en Rovin D4. Grillen er det der "forvrænger" den mest, så det kunne være meget sjovt at finde ud af hvor dén kommer fra, men DET er vist umuligt, hvis ikke lige man falder over den... Det mest sjove ville naturligvis være at finde ud af, hvordan i alverden et så sjældent køretøj, er endt på siden i en gade i København... ;)
Brugeravatar
LarsBudtz.dk
Medlem
 
Indlæg: 196
Tilmeldt: fre 19.09.2008 15:34
Geografisk sted: Københavns omegn

Re: Identifikation af mystisk lille bil

Indlægaf TT » ons 29.08.2012 22:51

Er hjulene overhovedet originale? De originale hjul var ekstremt små. De her ser umiddelbart større ud.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3933
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Identifikation af mystisk lille bil

Indlægaf LarsBudtz.dk » ons 29.08.2012 23:09

Tjaa, det er nok svært at vurdere, udfra det relativt ringe billede. Hvis man fx. ser dette billede, som er det bedste jeg har kunnet finde der viser lidt undervogn, ser det ikke helt forkert ud, med tanke på at bilen ikke står på hjulene, på billedet fra Motor...
Brugeravatar
LarsBudtz.dk
Medlem
 
Indlæg: 196
Tilmeldt: fre 19.09.2008 15:34
Geografisk sted: Københavns omegn


Tilbage til Andre emner