Hvis jeg har opfattet det korrekt - så "Ja" til begge spørgsmål. Det BURDE række og dybest set er det jo ikke den store ulejlighed for Skat lige at tage et antal kombinationer ud i første runde. Det drejer sig om 111 kombinationer
ud af lige knap 400 mulige kombinationer (ja ja med træskolængder - jeg har ikke siddet og fintalt dem). Hvor længe holder en bogstavskombination? 1 måned? Så rækker det til knap 300 måneder eller 25 år før bøtten vender. Så de der derefter skulle finde en bil fra 1960'erne eller 1970'erne kan så teoretisk set være uheldig - ret usandsynligt men aldrig sig aldrig. Svend Dråby fortalte mig at han havde oplevet at en mand kom med dokumentation på en motorcykels første nummer så det fik han. Kort tid efter kom en anden mand med Gud hjælpe mig det SAMME nummer til en anden motorcykel. Han måtte så lade sig nøje med et andet nummer (jeg ved ikke om han så fik det oprindelige +1). For at gøre målet fuldt kom en tredie mand med en tredie motorcykel og ville gerne have dette nummer. Han måtte så også finde en anden løsning.
Ved nærmere analyse viste det sig at det var samme mand der i sin tid havde ejet alle tre motorcykler - og i omvendt rækkefølge af den de dukkede op med. Og ingen af de tre nuværende ejere kendte til hinanden!
Det ville man jo have forsværget kunne ske - men virkeligheden overgår sommetider fantasien!