Herning 2014

Billeder og reportager fra træf og lignende for historiske køretøjer samt fra museer og udstillinger

Herning 2014

Indlægaf CSJ » søn 30.03.2014 11:51

Så er der taget hul på forårets klassisk bil-arrangementer. Som sædvanlig var der ikke nær så mange spændende biler at se på som i Fredericia, der var bl. a. disse to modeller som vi har haft i familien. Min første bil var en Morris Mascot kombi, og så en Amazon, dette eksemplar brugtimporteret fra Sverige.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
CSJ
Medlem
 
Indlæg: 2818
Tilmeldt: fre 04.07.2008 14:35
Geografisk sted: AV, AT Roskilde (tdl. HH St. Heddinge)

Re: Herning 2014

Indlægaf CSJ » søn 30.03.2014 11:54

Men så fik jeg købt to nummerplader til samlingen. En brandvæsens nummerplade fra Fredensborg-Humlebæk. Og en mc-plade fra Tønder. Hermed har jeg mit første Æ i det design som er rekonstrueret forkert på de historiske nummerplader.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
CSJ
Medlem
 
Indlæg: 2818
Tilmeldt: fre 04.07.2008 14:35
Geografisk sted: AV, AT Roskilde (tdl. HH St. Heddinge)

Re: Herning 2014

Indlægaf CSJ » søn 16.11.2014 18:47

Denne Taunus med Viborg nummer, som jævnligt har optrådt til træf, ofte med en trailer med cirkelrund gul Esbjerg-nummerplade, var også i Herning her i efteråret. Her kan vi se at den oprindelig har tilhørt en lokomotivfører i Viborg.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
CSJ
Medlem
 
Indlæg: 2818
Tilmeldt: fre 04.07.2008 14:35
Geografisk sted: AV, AT Roskilde (tdl. HH St. Heddinge)


Tilbage til Træf- og museumsbillleder

cron