Saabster-træf Roskilde.

Billeder og reportager fra træf og lignende for historiske køretøjer samt fra museer og udstillinger

Saabster-træf Roskilde.

Indlægaf MogensBH » søn 23.09.2012 22:41

Hej!
Var til Saabster-træf i Roskilde i dag og tog et par billeder.
Bemærk, at de to DM biler er henholdsvis med original og historisk nummerplade.
AD-pladen er historisk, men skulle være bilens originale nummer.(Samme bil er tidligere set med en meget vellignende PM emaljeplade). Er der ikke noget med afstenden mellem bogstaverne og de første tal?
Billede
Billede

Mogens
MogensBH
Medlem
 
Indlæg: 145
Tilmeldt: man 15.12.2008 10:45

Re: Saabster-træf Roskilde.

Indlægaf CSJ » man 24.09.2012 13:39

Jeg nåede også lige derhen i en kort pause, og jeg hæftede mig mest ved denne 96'er med historisk Haslevnummer.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
CSJ
Medlem
 
Indlæg: 2818
Tilmeldt: fre 04.07.2008 14:35
Geografisk sted: AV, AT Roskilde (tdl. HH St. Heddinge)

Re: Saabster-træf Roskilde.

Indlægaf TT » man 24.09.2012 22:20

MogensBH skrev:Er der ikke noget med afstenden mellem bogstaverne og de første tal?


D'et står for langt til højre, og muligvis gælder det samme A'et. Det er vanskeligt at se i den billedstørrelsee.

A og D er begge meget brede. A'et skal derfor næsten helt ud til venstre kant, og A og D skal stå helt tæt:
Billede
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3933
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Saabster-træf Roskilde.

Indlægaf Leth » tirs 25.09.2012 14:36

Anders der har bilen HAR klaget og de behandler sagen på 6. måned. Det vil så blive sæt nr. 3 han får udleveret - de første manglede enderne på D'et.

Bilen er kendt på Youngtimer.dk og har ganske rigtigt kørt på PM plader tidligere.
Billede
Mvh Jakob Leth
www.youngtimer.dk
Leth
Medlem
 
Indlæg: 244
Tilmeldt: tors 31.07.2008 12:54
Geografisk sted: Bunkeflostrand, Sverige


Tilbage til Træf- og museumsbillleder