EU-plade med FF

Spørgsmål om ukendte danske nummerplader – dvs. hvor spørgeren formoder at nummerpladen er dansk, men ikke kender typen

EU-plade med FF

Indlægaf Münster » tirs 03.11.2009 19:05

Jeg har netop modtaget Peugeots blad Drive i dag. Der er et billede af en, der er ved at montere en EU-plade foran på en 3008. Pladen har nr. FF 22 454. Så langt er man da slet ikke kommet. Vi er da kun ved AG her på siden. Jeg kan næsten kun forestille mig, at det ikke er en gyldig nummerplade. Det er måske en testplade, de har fået lov at låne, da de skulle tage billeder til bladet. Sådan et blad er ofte mange uger om at blive lavet, så det er meget sandsynligt, at billedet er taget, før EU-pladerne kom på gaden.
Brugeravatar
Münster
Medlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: lør 28.06.2008 19:52
Geografisk sted: Esbjerg

Re: EU-plade med FF

Indlægaf TT » tirs 03.11.2009 19:46

SKAT har fået lave nogle "vareprøver" med FF. Er det overhovedet sikkert at det er en rigtig nummerplade og ikke en rekvisit lavet af pap eller lignende?
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3921
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: EU-plade med FF

Indlægaf Münster » tirs 03.11.2009 21:51

Den ser meget ægte ud. Billedet fylder en hel side og er taget tæt på. Manden er ved at sætte nummerpladen i en plastholder foran på en Peugeot 3008. Den er stukket ind under de fire plasticholdere øverst og mangler at blive skubbet ind forneden. Man kan med lidt god vilje fornemme relieffet omkring nogle af tegnene. Det kan vel godt være en vareprøve lavet som en rigtig nummerplade. Desværre er billedet i et blad, så jeg kan ikke vise det her. Måske der er andre Peugeot-ejere her i gruppen. Bladet kan sikkert også fås hos Peugeot-forhandlerne, hvis man er interesseret.
Brugeravatar
Münster
Medlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: lør 28.06.2008 19:52
Geografisk sted: Esbjerg


Tilbage til Ukendte danske nummerpader