Side 1 af 1

Nummerserier EE

Indlæg: tirs 08.05.2018 06:52
af TT
Her er en tråd til nummerserier med bogstaverne EE.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: ons 22.09.2021 22:43
af perhag
4-cifrede plader med EE ser ud til at ligge i følgende intervaller:

ED1624-EJ2608 påhæng EU (30000)

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tirs 27.08.2024 08:32
af mikkelhansen
Med dagens opdatering på nrpla.de er der kommet gang i 5-cifrede EE-plader indenfor de "normale" pladetyper (altså minus traktorer, MC og overlevende gamle plader).
Hvid neutral EE21861 (formoder to rektangulære), pt. umiddelbart den eneste hvide nyudleverede EE-plade.
Gul EU EE19156 til EE20378 (formoder to rektangulære).

Det virker som et ret stort spring, da vi i ED umiddelbart kun er nået til omkring ED66xxx med hvide EU-plader (selvom det godt nok er en neutral EE-plade, neutral ligger endnu lavere omkring ED56xxx), og omkring ED43xxx for gule EU-plader. Der er tilsyneladende slet ikke nogen nyudleverede ED7xxxx, 8xxxx eller 9xxxx endnu.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tirs 27.08.2024 11:07
af Martin O
mikkelhansen skrev:Med dagens opdatering på nrpla.de er der kommet gang i 5-cifrede EE-plader indenfor de "normale" pladetyper (altså minus traktorer, MC og overlevende gamle plader).
Hvid neutral EE21861 (formoder to rektangulære), pt. umiddelbart den eneste hvide nyudleverede EE-plade.
Gul EU EE19156 til EE20378 (formoder to rektangulære).

Det virker som et ret stort spring, da vi i ED umiddelbart kun er nået til omkring ED66xxx med hvide EU-plader (selvom det godt nok er en neutral EE-plade, neutral ligger endnu lavere omkring ED56xxx), og omkring ED43xxx for gule EU-plader. Der er tilsyneladende slet ikke nogen nyudleverede ED7xxxx, 8xxxx eller 9xxxx endnu.


Højeste hvide EU-nummer i ED er ifølge nrpla.de 73353. Noget kan tyde på en meget lang serie hvide EU-plader, med mindre der kommer afvigende serier som afbrydelse. Det vil de kommende uger vise.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tirs 27.08.2024 14:23
af mikkelhansen
Martin O skrev:Højeste hvide EU-nummer i ED er ifølge nrpla.de 73353. Noget kan tyde på en meget lang serie hvide EU-plader, med mindre der kommer afvigende serier som afbrydelse. Det vil de kommende uger vise.

Ja, jeg kan da godt se der ligger en hvid EU-serie i de lave 70'ere. Jeg må have brugt et forkert søgefilter på nrpla.de. Er der mon tale om en hvid EU-serie på 20000, 30000 eller endnu flere fortløbende numre (minus historiske/blokerede numre)?

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tirs 27.08.2024 21:24
af perhag
Første 5-cifrede med EE må være følgende:

EE19275 OPEL Crossland 1.2 PureTech 110 SUV 19-08-2024 W0V7H9ED8R4044931 Registreret Varebil

Den nævnte neutrale hvide EE21861 Tesla ser ellers ifølge nrpla.de ud til at være registreret i juni 2024:

Første registreringsdato 26-06-2024
Sidste omregistrering 26-06-2024

Men Alt om Bilen viser den har skiftet nummerplade 22 august:


22-08-2024

Administrativ ændring
Reg.nr.
EE21861

26-06-2024

Nyregistrering
Reg.nr.
EC16620

Re: Nummerserier EE

Indlæg: ons 28.08.2024 09:42
af mikkelhansen
perhag skrev:Første 5-cifrede med EE må være følgende:
EE19275 OPEL Crossland 1.2 PureTech 110 SUV 19-08-2024 W0V7H9ED8R4044931 Registreret Varebil

Den nævnte neutrale hvide EE21861 Tesla ser ellers ifølge nrpla.de ud til at være registreret i juni 2024:
Første registreringsdato 26-06-2024
Sidste omregistrering 26-06-2024

Men Alt om Bilen viser den har skiftet nummerplade 22 august:
22-08-2024

Administrativ ændring
Reg.nr.
EE21861
26-06-2024
Nyregistrering
Reg.nr.
EC16620

Hvis du med 'første' mener den tidligst udleverede EE-plade, har du sikkert ret. Jeg snakkede dog om det laveste/højeste nummer.
Angående Teslaen, så kan det jo være en kunde, som ved en fejl har fået monteret EU-plader, selvom der var ønsket neutrale plader - eller som bare har ombestemt sig efter to måneder, og selv bekostet et sæt neutrale plader. Tesla har kun ganske få udleveringssteder i Danmark, så der kan jo være gået et par måneder inden ejeren lige har haft tid til og mulighed for at komme forbi efter nye plader, og der går jo også en uges tid, gør man får registreringsattesten med posten, som skal bruges ved omregistrering.
Jeg fik leveret min nye bil i marts med EU-plader, selvom jeg havde bestilt neutrale plader, og var derfor forbi forhandleren efter et par uger, og fik så neutrale plader på bilen på deres regning (jeg har skrevet om dette i tråden om DD-plader).

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tors 29.08.2024 00:34
af perhag
mikkelhansen skrev:
Hvis du med 'første' mener den tidligst udleverede EE-plade, har du sikkert ret. Jeg snakkede dog om det laveste/højeste nummer.
Angående Teslaen, så kan det jo være en kunde, som ved en fejl har fået monteret EU-plader, selvom der var ønsket neutrale plader - eller som bare har ombestemt sig efter to måneder, og selv bekostet et sæt neutrale plader. Tesla har kun ganske få udleveringssteder i Danmark, så der kan jo være gået et par måneder inden ejeren lige har haft tid til og mulighed for at komme forbi efter nye plader, og der går jo også en uges tid, gør man får registreringsattesten med posten, som skal bruges ved omregistrering.
Jeg fik leveret min nye bil i marts med EU-plader, selvom jeg havde bestilt neutrale plader, og var derfor forbi forhandleren efter et par uger, og fik så neutrale plader på bilen på deres regning (jeg har skrevet om dette i tråden om DD-plader).


Det er de kronologisk først registrerede plader med hver bogstavkombination jeg prøver at følge.

Enig i at de neutrale plader på Teslaen formodentlig er et forbrugerønske om at få andre plader end de først registrerede EU-plader.
Hvad undrer på nrpla.de er at der ikke ses datoen for udskiftningen af pladerne.
Muligvis er indført en lettere procedure for at udskifte pladerne end at omregistrere ud fra at det kaldes en administrativ ændring hos Alt om Bilen.

I mit tilfælde beskrevet her i debatten i 2014 gik der kun en uge på at få ændret forhandlerens fejl at ville levere bilen med EU-plader trods afkrydsning i ikke-EU.
Men jeg reagerede også straks ved inden at få bilen leveret opdagede at registreringsnummeret måtte ligge i et EU-interval. Dog kunne forhandleren ikke udskifte til de rigtige plader før jeg fik registreringsattesten med posten og oplyse en kode fra den attest til forhandleren.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tors 29.08.2024 10:09
af Erik Larsen
Så er EE 20 333 spottet og indtastet.
To rektangulære gule EU.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tors 29.08.2024 12:21
af mikkelhansen
perhag skrev:Enig i at de neutrale plader på Teslaen formodentlig er et forbrugerønske om at få andre plader end de først registrerede EU-plader.
Hvad undrer på nrpla.de er at der ikke ses datoen for udskiftningen af pladerne.
Muligvis er indført en lettere procedure for at udskifte pladerne end at omregistrere ud fra at det kaldes en administrativ ændring hos Alt om Bilen.

I mit tilfælde beskrevet her i debatten i 2014 gik der kun en uge på at få ændret forhandlerens fejl at ville levere bilen med EU-plader trods afkrydsning i ikke-EU.
Men jeg reagerede også straks ved inden at få bilen leveret opdagede at registreringsnummeret måtte ligge i et EU-interval. Dog kunne forhandleren ikke udskifte til de rigtige plader før jeg fik registreringsattesten med posten og oplyse en kode fra den attest til forhandleren.

I mit tilfælde i marts 2024 blev bilen afmeldt og straks derefter indregistreret med de nye plader. Min bil står også på AOB med en afmelding og en genregistrering. Så ja, det er faktisk lidt interessant hvorfor Teslaen kun står med en administrativ ændring, som har medført nye nummerplader. Det kan heller ikke have noget at gøre med ophør/start af leasing, for bilen har ifølge AOB aldrig været leaset, og der er pant i den, så den må formodes at være købt af en privatperson med et billån. Så proceduren skal være blevet ændret imellem marts og august 2024, eller også er det fordi Teslaen er "omregistreret" på en anden måde, som min forhandler ikke kendte til.
Jeg opdagede også at min bil var med EU-plader inden jeg var hos forhandleren om eftermiddagen, da jeg kunne slå nummerpladen op på DMR via stelnummeret, og via nrpl.dk finde frem til at pladen lå iblandt andre EU-plader. Men jeg måtte ligeledes vente på at registreringsattesten kom med posten, før bilen kunne få nye plader på. Selv med Skats nye app "Ejerskifte" kræver det stadig begge koder fra reg. attesten (selvom både køber og sælger benytter MitID), og overordnet set er det måske meget smart for at undgå svindel ifm. bilsalg/-køb, men lige i vores to situationer havde det været rart at kunne ordne det på stedet uden at skulle bruge koderne. :-)

Erik Larsen skrev:Så er EE 20 333 spottet og indtastet.
To rektangulære gule EU.

Havde det dog bare været EE 22 333 - et dejligt "synkront" nummer.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tirs 03.09.2024 17:22
af mikkelhansen
I dagens opdatering på nrpla.de er de tidligere nævnte serier blevet udvidet.
Gul EU dækker nu EE19156 til EE21456, og hvid neutral dækker EE21861 til EE22218. Mon ikke de to serier støder direkte op til hinanden omkring EE21800 (så måske en gul EU-serie på 2500 numre)?
Derudover er der kommet en ny gul EU-serie omkring EE49xxx, indtil videre dækker den tre plader EE49724 til EE49726. Alle tre serier formodes at være to rektangulære plader.
Hvis jeg husker rigtigt, har det på de sidste mange bogstaver næsten altid været gul EU eller hvid neutral der er "slået døren ind" på et nyt bogstav. Det forekommer mig at det faktisk sjældent har været hvid EU, som vel trods alt må være den klart mest benyttede type plade af alle, uanset pladefarve og EU/neutral. Men måske netop derfor vil hvid EU sjældent være første type på et nyt bogstav, fordi der ligger så mange af den type plade på lagrene hos nummerpladeoperatørerne? Og så vidt jeg kan se, er der netop endnu ingen hvide EU-plader med EE.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tirs 03.09.2024 19:13
af Erik Larsen
mikkelhansen skrev:...Det forekommer mig at det faktisk sjældent har været hvid EU, som vel trods alt må være den klart mest benyttede type plade af alle, uanset pladefarve og EU/neutral. Men måske netop derfor vil hvid EU sjældent være første type på et nyt bogstav, fordi der ligger så mange af den type plade på lagrene hos nummerpladeoperatørerne? Og så vidt jeg kan se, er der netop endnu ingen hvide EU-plader med EE.

Martin O nævner højere oppe en teori om et meget langt interval hvid EU, som du også har svaret på. Jeg mener (uden at kontrollere) at vi tidligere har set 40.000 ad gangen? Hvis de ligger sidst i ED, går der nok et stykke tid før det bliver relevant med EE hvid EU.

Hvis det er på 40.000, vil det strække sig ind i EE, hvis det er på 30.000 eller under, vil der nok ligge en lille serie før de fundne gule 1x xxx.
Jeg har set papegøje EU i ED 66 xxx og 67 xxx, så der er lige over 30.000 tilbage at lege med, fratrukket de 2000 diplomatnumre.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tors 05.09.2024 01:01
af perhag
Erik Larsen skrev:
Hvis det er på 40.000, vil det strække sig ind i EE, hvis det er på 30.000 eller under, vil der nok ligge en lille serie før de fundne gule 1x xxx.
Jeg har set papegøje EU i ED 66 xxx og 67 xxx, så der er lige over 30.000 tilbage at lege med, fratrukket de 2000 diplomatnumre.


40.000 eller som jeg ville benævne serieantallene 4x10.000 er der på ingen måde plads til alene fordi dipl. 76-77 og taxa 98-99 forhindrer det.
De første 10.000 hvid EU starter omkring ED 70000 og slutter derfor omkring ED 82000. Næste 10000 er allerede begyndt at blive registreret fra ED 84xxx, så det interval vil slutte ved ED 94xxx.
Papegøjepladerne med start ED 675xx er allerede nået over 1000 numre frem og kan meget vel nå 2500 numre.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tirs 17.09.2024 15:03
af mikkelhansen
Så kom der hvide rektangulære EU-plader. De ligger helt lavt fra EE101xx og indtil videre op til EE166xx (med numre i EE10xxx, EE11xxx, EE12xxx, EE13xxx, EE14xxx og EE16xxx). Måske afbrydes der af andre mindre serier undervejs (måske en lille anden serie omkring EE15xxx - der ligger en del overlevende motorcykelplader i EE15xxx), men ellers kunne det måske være 10000 numre fra et ED9xxxx-nummer og så op til de hvide rektangulære neutrale plader der starter omkring EE218xx (minus diverse overlevende og blokerede numre)?

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tirs 17.09.2024 23:54
af Martin O
mikkelhansen skrev:Så kom der hvide rektangulære EU-plader. De ligger helt lavt fra EE101xx og indtil videre op til EE166xx (med numre i EE10xxx, EE11xxx, EE12xxx, EE13xxx, EE14xxx og EE16xxx). Måske afbrydes der af andre mindre serier undervejs (måske en lille anden serie omkring EE15xxx - der ligger en del overlevende motorcykelplader i EE15xxx), men ellers kunne det måske være 10000 numre fra et ED9xxxx-nummer og så op til de hvide rektangulære neutrale plader der starter omkring EE218xx (minus diverse overlevende og blokerede numre)?


Der er faktisk også EE 15 996, som dog er afmeldt samme dag som den er registreret, 13-09-2024.

Der er et hul på 2000 numre fra ED 82 111 til ED 84 110. Derfra ser der ud til at være en serie på 20000 hvide EU-numre. En eventuel afbrydelse burde begynde efter 10000 numre ved ED 94 111, og der ser det umiddelbart ikke ud til at der er nogen afbrydelse. Der er så mange overlevende traktor- og MC-numre i EE 1x xxx, at det er højst sandsynligt, at denne serie når helt op til den gule EE-serie med foreløbig laveste nummer EE 19 147.

Jeg forstår ikke helt din bemærkning om EE 15 xxx. Der er masser af gamle MC-numre hele vejen fra EE 10 xxx til EE 18 xxx, faktisk over 1400 med status registreret, og hertil kommer alle de numre, der er afmeldt inden for de seneste 10 år. EE 15 000-499 er desuden spærret til emaljeplader, som dog ikke har kunnet forekomme. De overlevende traktornumre med EE 19 xxx bidrager også til at den hvide EU-serie kan nå længere op. Hvis der ikke var overlevende MC- og traktornumre, og hvis der ikke var et spærret interval, skulle den hvide serie slutte ved EE 16 110, hvilket jo ikke giver plads til en afbrydelse i EE 15 xxx, og med 500 spærrede numre og over 1400 stadig registrerede MC-numre plus nogle traktorer plus de afmeldte numre der har været aktive inden for 10 år, tror jeg ikke på at der bliver plads til nogen afbrydelser. Hvis det endelig skulle være, tror jeg det vil blive lige op til de gule EE 19 xxx-numre.

Jeg forstår slet ikke din bemærkning om at den hvide EU-serie skulle kunne nå op til EE 21 8xx, for der er jo en gul serie imellem, som nævnt i hvert fald fra EE 19 147.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: ons 18.09.2024 12:17
af mikkelhansen
Martin O skrev:Der er faktisk også EE 15 996, som dog er afmeldt samme dag som den er registreret, 13-09-2024.

Der er et hul på 2000 numre fra ED 82 111 til ED 84 110. Derfra ser der ud til at være en serie på 20000 hvide EU-numre. En eventuel afbrydelse burde begynde efter 10000 numre ved ED 94 111, og der ser det umiddelbart ikke ud til at der er nogen afbrydelse. Der er så mange overlevende traktor- og MC-numre i EE 1x xxx, at det er højst sandsynligt, at denne serie når helt op til den gule EE-serie med foreløbig laveste nummer EE 19 147.

Jeg forstår ikke helt din bemærkning om EE 15 xxx. Der er masser af gamle MC-numre hele vejen fra EE 10 xxx til EE 18 xxx, faktisk over 1400 med status registreret, og hertil kommer alle de numre, der er afmeldt inden for de seneste 10 år. EE 15 000-499 er desuden spærret til emaljeplader, som dog ikke har kunnet forekomme. De overlevende traktornumre med EE 19 xxx bidrager også til at den hvide EU-serie kan nå længere op. Hvis der ikke var overlevende MC- og traktornumre, og hvis der ikke var et spærret interval, skulle den hvide serie slutte ved EE 16 110, hvilket jo ikke giver plads til en afbrydelse i EE 15 xxx, og med 500 spærrede numre og over 1400 stadig registrerede MC-numre plus nogle traktorer plus de afmeldte numre der har været aktive inden for 10 år, tror jeg ikke på at der bliver plads til nogen afbrydelser. Hvis det endelig skulle være, tror jeg det vil blive lige op til de gule EE 19 xxx-numre.

Jeg forstår slet ikke din bemærkning om at den hvide EU-serie skulle kunne nå op til EE 21 8xx, for der er jo en gul serie imellem, som nævnt i hvert fald fra EE 19 147.

Jeg må indrømme at jeg helt havde svedt den gule EU-serie omkring EE19xxx ud. Jeg har endda selv beskrevet den længere oppe, med numre (dengang) fra EE19156 til EE21456. Så ja, den hvide EU-serie vil formentlig løbe op til den gule EU-serie ved EE19xxx, ikke til den hvide neutrale serie ved EE218xx.
Og selvfølgelig ligger der også overlevende MC- og traktornumre fra EE10xxx til EE19xxx, jeg synes bare (ved en endog meget hurtig gennemgang) at der så ud til at være særlig mange overlevende i EE15xxx, men det er nok ikke korrekt.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tirs 05.11.2024 22:16
af Martin O
Med dagens opdatering af nrpla.de er der dukket nogle få numre op i intervaller, hvor der manglede type. Vi er nu nået så vidt, at jeg tør vove at give mit bud på de 5-cifrede EE-numre på nær et enkelt hul på 2000 numre og en vis usikkerhed om eventuelle skillepunkter i den høje ende. Skillepunkter op til EE 67 310/311 skulle være nagelfaste.

EE 10 001 - EE 19 145: 20000 numre. Hvid EU (Serien starter med ED 84 111. EE 10 000 0g EE 19 146 er gamle traktornumre.)
EE 19 147 - EE 21 824: 2500 numre. Gul EU. (170 gamle traktornumre plus 8 emaljenumre er identificeret.)
EE 21 825 - EE 24 328: 2500 numre. Hvid neutral. (4 emaljenumre er identificeret.)
EE 24 329 - EE 34 346: 10000 numre. Hvid EU. (17 emaljenumre er identificeret. Der mangler ét for at det passer med 10000 numre; men både første og sidste nummer i intervallet er hvid EU, så det manglende nummer er i intervallet og kan ikke forstyrre skillepunkterne.)
EE 34 347 - EE 34 446: 100 numre. Kvadratisk papegøje EU.
EE 34 447 - EE 34 547: 100 numre. Kvadratisk gul EU. (EE 34 530 er et emaljenummer.)
EE 34 548 - EE 34 799: 250 numre. Én kvadratisk hvid EU. (EE 34 576 og 634 er emaljenumre.)
EE 34 800 - EE 38 305: 2500 numre. Hvid neutral. (EE 35 500 - EE 36 499 er spærret. 6 emaljenumre er identificeret.)
EE 38 306 - EE 38 806: 500 numre. Traktor. (EE 38 760 er et emaljenummer.)
EE 38 807 - EE 39 057: 250 numre. Kvadratisk gul neutral. (EE 38 893 er et emaljenummer.)
EE 39 058 - EE 49 710: 10000 numre. Hvid EU. (EE 39 188, 490 og 491 er emaljenumre. EE 39 500 - EE 40 149 er spærret (gamle liste).)
EE 49 711 - EE 52 210: 2500 numre. Gul EU.
EE 52 211 - EE 54 210: 2000 numre. Hvid neutral.
EE 54 211 - EE 64 560: 10000 numre. Hvid EU. (EE 62 800 - EE 63 149 er spærret (gamle liste).)
EE 64 561 - EE 64 810: 250 numre. Én kvadratisk hvid neutral.
EE 64 811 - EE 67 310: 2500 numre. Gul EU.
EE 67 311 - EE 97 999: 40000 numre. Hvid EU. (Serien fortsætter til forventeligt EF 25 1xx. EE 76 000 - EE 77 999 overspringes (diplomat).)

Det er ret usædvanligt med en hvid EU-serie på 40000 numre. Hvide EU-serier kommer oftest i bundter à 10000 numre, normalt ét eller to bundter ad gangen; men også serier på 5000 numre har været set, ikke mindst på det seneste. Kortere serielængder har været set; men det er meget længe siden. De sandsynligste steder for afbrydelser med afvigende serier er derfor i EE 72 3xx, EE 79 3xx, EE 84 3xx, EE 89 3xx, EE 94 3xx, EF 11 3xx og EF 16 3xx. De fem steder i EE ser ikke ud til at indeholde afvigende serier. De to steder i EF er det for tidligt at sige noget om. Jeg byder derfor ind med en hvid EU-serie på 40000 numre, som let kan vise sig kun at være på 30000 numre.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: ons 06.11.2024 02:41
af perhag
Martin O skrev:
EE 67 311 - EE 97 999: 40000 numre. Hvid EU. (Serien fortsætter til forventeligt EF 25 1xx. EE 76 000 - EE 77 999 overspringes (diplomat). )

Det er ret usædvanligt med en hvid EU-serie på 40000 numre. Hvide EU-serier kommer oftest i bundter à 10000 numre, normalt ét eller to bundter ad gangen; men også serier på 5000 numre har været set, ikke mindst på det seneste. Kortere serielængder har været set; men det er meget længe siden. De sandsynligste steder for afbrydelser med afvigende serier er derfor i EE 72 3xx, EE 79 3xx, EE 84 3xx, EE 89 3xx, EE 94 3xx, EF 11 3xx og EF 16 3xx. De fem steder i EE ser ikke ud til at indeholde afvigende serier. De to steder i EF er det for tidligt at sige noget om. Jeg byder derfor ind med en hvid EU-serie på 40000 numre, som let kan vise sig kun at være på 30000 numre.


Hvad med EF 120xx - EF 130xx med plads til 1000 i en anden serie end hvidEU?

Re: Nummerserier EE

Indlæg: ons 06.11.2024 09:49
af Martin O
perhag skrev:
Martin O skrev:
EE 67 311 - EE 97 999: 40000 numre. Hvid EU. (Serien fortsætter til forventeligt EF 25 1xx. EE 76 000 - EE 77 999 overspringes (diplomat). )

Det er ret usædvanligt med en hvid EU-serie på 40000 numre. Hvide EU-serier kommer oftest i bundter à 10000 numre, normalt ét eller to bundter ad gangen; men også serier på 5000 numre har været set, ikke mindst på det seneste. Kortere serielængder har været set; men det er meget længe siden. De sandsynligste steder for afbrydelser med afvigende serier er derfor i EE 72 3xx, EE 79 3xx, EE 84 3xx, EE 89 3xx, EE 94 3xx, EF 11 3xx og EF 16 3xx. De fem steder i EE ser ikke ud til at indeholde afvigende serier. De to steder i EF er det for tidligt at sige noget om. Jeg byder derfor ind med en hvid EU-serie på 40000 numre, som let kan vise sig kun at være på 30000 numre.


Hvad med EF 120xx - EF 130xx med plads til 1000 i en anden serie end hvidEU?


Jeg skal ikke påstå, at det ikke er en mulighed; men der er endnu alt for få data i EF1xxxx til at jeg vil kaste mig ud i gæt af den slags. Men der kunne godt være en kort afvigende serie i EF 11 xxx. Det må de kommende uger vise.

Re: Nummerserier EE

Indlæg: tirs 12.11.2024 12:28
af Martin O
EE 52 214 er nu udkommet. Nummeret vises som neutral hvid på altombilen.dk og sidder på en VW Passat fra 2017. Da der er plads til 2000 numre, antager jeg, at det er en samlet serie på 2000 neutrale hvide plader, begge rektangulære, og jeg har opdateret oversigten tidligere i tråden. Det kan naturligvis være en serie på 1000, og de resterende 1000 kan så fx være MC, traktorer og/eller kvadratiske plader af forskellig art. Det vil de kommende uger vise.