Erik Larsen skrev:Så er der MC-plader på gaden midt i det første interval af hvide EU-plader.
CJ 22 250 er set i Kbh SV i dag.
Jeg ville kalde det "mellem nogle af de første intervaller"
Det ser faktisk ud til at der er en serie kvadratiske hvide plader i CJ 10 xxx. Se fx denne:
CJ10340 CHEVROLET CORVETTE 5,7 01-07-1998 1G1YY22G3W5119098 Registreret Personbil
Der er en "normal" personbil med CJ 10 300, og ud over ovennævnte er næste nummer på nrpla.de CJ 10 617. Det ser for mig ud som en serie på 250 numre med kvadratiske plader. Der er en del overlevende traktornumre undervejs, 23 stk. står som registreret mellem 300 og 617, og en del af de afmeldte er nok også blokeret.
Hvis det passer, er der en normal serie på 10000 numre med almindelige hvide EU-plader herfra og op til MC-serien, som jeg faktisk havde forudset. Husk, at der er 500 numre (CJ 13 500-999) spærret til MC-emaljeplader, som dog aldrig har eksisteret med CJ, og der er en del numre med CJ 19 xxx, der er blokeret, fordi de sidder eller har siddet på traktorer. Det bliver derefter nok til 1000 MC-numre og derefter 20000 almindelige hvide EU-plader op til den gule serie (2500 numre) der begynder i CJ 43 xxx. Herefter 2500 papegøjeplader og derefter 2500 neutrale hvide plader, som på grund af de 650 numre der er spærret til emaljeplader (CJ 48 550 - 49 199) vil ende i CJ 51 xxx. Herefter er der plads til 30000 almindelige hvide plader plus måske igen en lille serie på 250 numre - jeg har endnu ikke helt overblik over, hvor mange numre der er blokeret - op til en traktorserie i CJ 83 xxx - 84 xxx, som efterfølges af en gul serie fra CJ 84 xxx.