Markering af gamle numre

Diskussioner og meddelelser vedrørende nrpl.dk og nrpl.dk forum
Forumregler
Ingen reklamer i indlæg, signatur eller avatar - Ingen injurierende, nedsættende eller racistiske indlæg - Overtrædelse kan medføre sanktioner

Markering af gamle numre

Indlægaf Erik Larsen » søn 27.08.2023 20:55

Jeg ved godt det nok er et stort arbejde, men jeg ville høre om det er TEKNISK muligt, i oversigterne over observerede numre, at indsætte overgangsserierne og måske historiske numre, eksempelvis i sort/hvid eller med en anden baggrund, så det er nemt at se hvad der er gamle og nye numre.
Personligt har jeg svært ved at huske nogle af serierne, for eksempel den lave DW overgangsserie havde jeg glemt, og de tidligere prøveskilte der nu er åbne for anhænger/knallert.
I sammenhæng med dette kommer så udfordringen med genbrug af numre der har været brugt i overgangsserierne, bl.a. de igangværende DW-numre 10.000-59.999 (og jeg kan ikke huske om gul EU også nåede op i den ordinære DW-serie 78.000 og op).

Kan man eventuelt kode oversigterne, så noget visuelt ændres 10 år efter et nummer er indtastet? Det betyder ikke at nummeret er frit, men at det ikke er noteret indenfor de seneste 10 år.
Brugeravatar
Erik Larsen
Medlem
 
Indlæg: 748
Tilmeldt: søn 13.07.2008 12:12
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Tilbage til Forum- og site-diskussioner