Altombilen.dk

Diskussioner og meddelelser vedrørende nrpl.dk og nrpl.dk forum
Forumregler
Ingen reklamer i indlæg, signatur eller avatar - Ingen injurierende, nedsættende eller racistiske indlæg - Overtrædelse kan medføre sanktioner

Altombilen.dk

Indlægaf mikkelhansen » søn 18.12.2022 15:18

IKKE REKLAME - Jeg har ingen forbindelse til firmaet bag siden, udover at jeg er tilfreds bruger!
Jeg er for få dage stødt på denne hjemmeside, som jeg ikke har hørt om før: http://www.altombilen.dk (findes også som app). Den kan tilsyneladende vise om en given nummerplade er med eller uden EU, med meget stor præcision (jeg har testet cirka 50 plader, både set i trafikken og fra "de grønne sider"). Derudover kan siden vise, hvis BEGGE plader er kvadratiske (testet med 5-6 plader fra de grønne sider), men desværre ikke hvis kun den ene plade er kvadratisk, så vises nummerpladen som rektangulær.
Det er meget interessant at siden kan vise EU/ikke-EU, da disse data tilsyneladende er tilgængelige via API eller anden aflæsning. Det samme gælder med om bilen har to kvadratiske plader eller ej. Alternativt må firmaet bag siden på anden måde have fået indsigt i disse data.

Jeg tænker at jer, der spekulerer i hvor store nummerserierne er for de forskellige plader måske kan bruge siden til noget (specielt til at finde skel-numrene imellem serierne, forudsat at den pågældende nummerplade er udleveret og ikke er udskiftet siden da), og sikkert også mange andre brugere.
Siden er lavet i samarbejde med De Danske Bilimportører, så det er solide kræfter der er bag siden.
Venlig hilsen
Mikkel

2024 Hyundai Ioniq 5 77,4 kWh Advanced (DD67163 hvid neutral)
2020 VW Up! 1,0 MPi 65 hvid (CX49565 hvid med EU)
mikkelhansen
Medlem
 
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 22.05.2010 19:58
Geografisk sted: 6640 Lunderskov

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf TT » ons 21.12.2022 19:15

Det lyder som en meget nyttig funktion.

Jeg har indtastet et par sorte plader med to bogstaver. De bliver vist som moderne EU-plader. Sorte plader med ét bogstav bliver vist som tekst uden grafik. Et par testede hvide Naur Klint-plader vises som moderne neutrale.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3933
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf mikkelhansen » tors 22.12.2022 12:45

TT skrev:Jeg har indtastet et par sorte plader med to bogstaver. De bliver vist som moderne EU-plader. Sorte plader med ét bogstav bliver vist som tekst uden grafik. Et par testede hvide Naur Klint-plader vises som moderne neutrale.

Er de sorte plader historisk korrekte eller "rigtige" sorte plader? Hvis de er historisk korrekte, ligger data om pladerne sikkert gemt i systemet som EU-plader, som jo så er blevet produceret særskilt på bestilling (men altså i systemerne teknisk set er angivet som moderne EU-plader).
Men nej, jeg havde ikke lige tænkt på at teste med ældre plader, og det er trods alt også et fåtal af biler, der ikke kører med plader fra det nye system, og der virker siden i hvert fald til at have meget høj grad af nøjagtighed, som angivet ovenfor.
Jeg har nu testet et par Naur Klint-plader, og de vises som du skriver som moderne neutrale plader. Her må man bruge oversigten her på siden til at udlede om det er en plade med Naur Klint eller ny skrifttype.
Venlig hilsen
Mikkel

2024 Hyundai Ioniq 5 77,4 kWh Advanced (DD67163 hvid neutral)
2020 VW Up! 1,0 MPi 65 hvid (CX49565 hvid med EU)
mikkelhansen
Medlem
 
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 22.05.2010 19:58
Geografisk sted: 6640 Lunderskov

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf Martin O » tors 22.12.2022 20:15

mikkelhansen skrev:[...] Derudover kan siden vise, hvis BEGGE plader er kvadratiske (testet med 5-6 plader fra de grønne sider), men desværre ikke hvis kun den ene plade er kvadratisk, så vises nummerpladen som rektangulær.
Det er meget interessant at siden kan vise EU/ikke-EU, da disse data tilsyneladende er tilgængelige via API eller anden aflæsning. Det samme gælder med om bilen har to kvadratiske plader eller ej. Alternativt må firmaet bag siden på anden måde have fået indsigt i disse data.[...]


Siden viser jo kun én nummerplade, så i tilfælde med én kvadratisk er det så den rektangulære, der vises. Det ville faktisk være værre, hvis der blev vist en kvadratisk nummerplade, både ved én kvadratisk og ved to. Så ville man jo ikke kunne vide om det var én eller to kvadratiske. At numre med én kvadratisk plade kun bliver vist med en rektangulær, bekymrer mig ikke så meget. Jeg mener, det er forholdsvis let at spotte serier med kvadratiske plader, og så vil opslag her afsløre, om det er én eller to.
Martin O
Martin O
Medlem
 
Indlæg: 804
Tilmeldt: ons 16.10.2013 16:14

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf Thomas TBO » ons 04.01.2023 15:48

Noget kunne tyde på, at siden er endnu mere værdifuld end allerede angivet... har lige brugt den til at finde en plade som alle de andre fejlede på.

Pladen er HW55145, en sort Porsche 944 årgang 1985 med Gulf-striber. Set under Classic Race Aarhus 2017. DMR kunne ikke finde pladen, så gik ud fra den var omregistreret og prøvede derfor Tjekbil.dk... der meldte, at det nummer kendte den så sandelig ikke noget til. Videre til fstyr, som var rørende enig med tjekbil om, at det nummer fandtes da vist kun i min fantasi.

Nå, men det kunne da aldrig skade at prøve altombilen, tænkte jeg så jeg indtastede nummeret... og til min store forbløffelse oplyste siden, at bilen da naturligvis fandtes, og nu var registreret på nummer CU78866 (rektangulær standard)

Med det korrekte nye nummer er det naturligvis intet problem at slå bilen op på alle de andre sider, men altombilen ser ud til at have adgang til flere/bedre data end de andre, og det er da helt sikkert noget jeg vil være opmærksom på næste gang jeg støder på en gammel (ukurant) plade som de andre sider nægter ethvert kendskab til.
Thomas TBO
Medlem
 
Indlæg: 42
Tilmeldt: tirs 08.09.2020 14:05

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf Thomas TBO » tors 05.01.2023 16:41

Pladen CH59089 er tilsyneladende mere end siden kan kapere...

Der er tale om et sæt rektangulære sorte emaljeplader, udstedt 30/8/2011 til en Mercedes-Benz 190 c (W110), årgang 1965. Udstedelsesdatoen betyder, at pladerne IKKE er del af en serie, og alle de omkringliggende numre er da også moderne.

Men iflg. altombilen tilhører nummeret (der opgives som uspecificeret type) en Mercedes-Benz 200, årgang 1971 og afmeldt i år 2000. Siden kender ganske enkelt ikke til den aktuelle registrering, eller det vil sige...

Indtaster man bilens første nummer efter import til Danmark, EF27564, så finder altombilen den korrekte bil, den melder også korrekt, at det aktuelle nummer er CH59089, MEN... påstår fejlagtigt, at der er tale om EU-plader udstedt i August 2011.

Den historiekyndige vil naturligvis være fuldt bevidst om at en CH59 EU-plade umuligt kan være udstedt i 2011.

Så siden er ikke ufejlbarlig, men er dog overordnet set meget tilfreds med dens resultater, man skal bare huske ikke helt at tage alt for gode varer, men lige efterprøve data med virkelighedens verden.
Thomas TBO
Medlem
 
Indlæg: 42
Tilmeldt: tirs 08.09.2020 14:05

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf CSJ » tors 05.01.2023 20:34

En anden fordel ved denne side i forhold til motorregister.skat.dk er at det er meget nemmere at optrævle et køretøjs historik. På motorregister.skat.dk skal man indtaste datoen før seneste registrering for at se om den står med samme nummer eller et andet nummer eller uden nummer, og fortsætte med det indtil der kommer et andet nummer eller man er tilbage i tiden før de historiske plader for at se om det er et historisk eller originalt nummer. Undertiden skal der adskillige indtastninger til. På denne side kan man nøjes med at scrolle ned for at finde historikken.
Brugeravatar
CSJ
Medlem
 
Indlæg: 2818
Tilmeldt: fre 04.07.2008 14:35
Geografisk sted: AV, AT Roskilde (tdl. HH St. Heddinge)

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf dbf » fre 06.01.2023 09:28

Men pas på med for mange opslag pr gang..
Jeg søgte på en del intervaller for at finde skillepunker mellem Eu og neutral. Der fik jeg lukket for min side i henhold til min ip-adresse , og har ikke fået åbnet den endnu. Det er nu ca 1 uge siden.
æv
Med venlig hilsen
DBF
dbf
Medlem
 
Indlæg: 145
Tilmeldt: lør 24.11.2012 18:57
Geografisk sted: Holbæk

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf mikkelhansen » fre 06.01.2023 13:19

dbf skrev:Men pas på med for mange opslag pr gang..
Jeg søgte på en del intervaller for at finde skillepunker mellem Eu og neutral. Der fik jeg lukket for min side i henhold til min ip-adresse , og har ikke fået åbnet den endnu. Det er nu ca 1 uge siden.
æv

Send dem en e-mail på info@altombilen.dk og forklar hvorfor du har lavet så mange opslag på kort tid. De har nok lukket dig for at undgå et potentielt DDoS-angreb, hvor en computer sender mange forespørgsler på meget kort tid.
Venlig hilsen
Mikkel

2024 Hyundai Ioniq 5 77,4 kWh Advanced (DD67163 hvid neutral)
2020 VW Up! 1,0 MPi 65 hvid (CX49565 hvid med EU)
mikkelhansen
Medlem
 
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 22.05.2010 19:58
Geografisk sted: 6640 Lunderskov

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf mikkelhansen » fre 06.01.2023 13:30

Thomas TBO skrev:Pladen CH59089 er tilsyneladende mere end siden kan kapere...

Der er tale om et sæt rektangulære sorte emaljeplader, udstedt 30/8/2011 til en Mercedes-Benz 190 c (W110), årgang 1965. Udstedelsesdatoen betyder, at pladerne IKKE er del af en serie, og alle de omkringliggende numre er da også moderne.

Men iflg. altombilen tilhører nummeret (der opgives som uspecificeret type) en Mercedes-Benz 200, årgang 1971 og afmeldt i år 2000. Siden kender ganske enkelt ikke til den aktuelle registrering, eller det vil sige...

Indtaster man bilens første nummer efter import til Danmark, EF27564, så finder altombilen den korrekte bil, den melder også korrekt, at det aktuelle nummer er CH59089, MEN... påstår fejlagtigt, at der er tale om EU-plader udstedt i August 2011.

Den historiekyndige vil naturligvis være fuldt bevidst om at en CH59 EU-plade umuligt kan være udstedt i 2011.

Så siden er ikke ufejlbarlig, men er dog overordnet set meget tilfreds med dens resultater, man skal bare huske ikke helt at tage alt for gode varer, men lige efterprøve data med virkelighedens verden.

Det skyldes nok at den pågældende plade faktisk er genbrugt (som historisk korrekt plade). Slår man op på DMR på stelnummeret 100208 (fra MB 200), kommer MB 200 også frem med CH-pladen, som jeg formoder har været den oprindelige plade fra indregistreringen i 1971.
Så Altombilen er nok ikke gearet til at håndtere genbrugte plader, som der trods alt mig bekendt heller ikke er særlig mange af.
Derudover fødes Altombilen nok med data om de generelle blokke af EU/neutrale plader, hvor de undtagne blokke til historisk korrekte plader måske ikke er fraregnet.
Venlig hilsen
Mikkel

2024 Hyundai Ioniq 5 77,4 kWh Advanced (DD67163 hvid neutral)
2020 VW Up! 1,0 MPi 65 hvid (CX49565 hvid med EU)
mikkelhansen
Medlem
 
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 22.05.2010 19:58
Geografisk sted: 6640 Lunderskov

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf mikkelhansen » fre 20.01.2023 12:28

Jeg fandt ved et tilfælde ud af at AltOmBilen også kan vise diplomatplader og lufthavnsplader grafisk korrekt. Ligesom diskuteret ovenfor, vises alle disse plader dog med den nye skrifttype, og lufthavnsplader vises som den nye type med gul baggrund og rød skrift, selvom de måtte være den gamle type med rød baggrund og hvid skrift. Men et eller andet sted ret vildt at man har brugt tid og ressourcer på at udvikle grafikker specifikt til disse to typer plader.

Se for eksempel diplomatpladerne AB76200 (vises helt korrekt som ny type med EU) / AN77136 (vises korrekt uden EU, men med ny skrift, selvom pladen er med gammel skrift).
Og det samme med lufthavnspladerne RF10282 (vises korrekt med gul plade ifølge galleriet her) / RF23104 (vises som gul plade, men er den gamle røde type med ny skrift ifølge galleriet her).

I øvrigt viser siden også, korrekt, ønskeplader med/uden EU. Med andre ord er det ikke bare nummerserier siden har disse data på, men det må simpelthen være ned på den enkelte nummerplade. Meget interessant.
Et par eksempler: https://www.altombilen.dk/koeretoej/ESTES/8410027 (korrekt uden EU ifølge denne side cirka 1/3 nede på siden) / https://www.altombilen.dk/koeretoej/TERMON1/9543543 (korrekt med EU ifølge denne side) / https://www.altombilen.dk/koeretoej/NORDS%C3%98/9991907 (korrekt med EU ifølge denne side).

Desværre kan siden dog tilsyneladende ikke bruges til søgning efter (ønskeplader) med kun to tegn. Der sker simpelthen ikke noget når man prøver at søge. Jeg husker på stående fod "DF" og "II", disse kan ikke søges på nummerpladen, men kun "bagvendt" ved at søge på stelnumrene i stedet: https://www.altombilen.dk/koeretoej/DF/384030 / https://www.altombilen.dk/koeretoej/II/8094750 . De vises så i øvrigt begge korrekt uden EU.
Venlig hilsen
Mikkel

2024 Hyundai Ioniq 5 77,4 kWh Advanced (DD67163 hvid neutral)
2020 VW Up! 1,0 MPi 65 hvid (CX49565 hvid med EU)
mikkelhansen
Medlem
 
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 22.05.2010 19:58
Geografisk sted: 6640 Lunderskov

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf CSJ » man 23.01.2023 14:31

XR 24.170 (original) vises med rød skrift ligesom en ekstra plade til cykelstativ. https://www.altombilen.dk/koeretoej/XR24170/1405675
Brugeravatar
CSJ
Medlem
 
Indlæg: 2818
Tilmeldt: fre 04.07.2008 14:35
Geografisk sted: AV, AT Roskilde (tdl. HH St. Heddinge)

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf perhag » lør 04.02.2023 16:47

Helt nye plader er også med hos AltOmBilen.dk og dermed ikke som vi er vant til på nrpla.de at måtte vente til opdateringen som regel ugentligt mandag.


02-02-2023

NYREGISTRERING
Reg.nr.
DR17796
perhag
Medlem
 
Indlæg: 799
Tilmeldt: ons 18.06.2008 18:06
Geografisk sted: 5900 Langeland

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf mikkelhansen » lør 04.02.2023 19:12

perhag skrev:Helt nye plader er også med hos AltOmBilen.dk og dermed ikke som vi er vant til på nrpla.de at måtte vente til opdateringen som regel ugentligt mandag.

02-02-2023

NYREGISTRERING
Reg.nr.
DR17796

Så vidt jeg ved, har de fleste andre lignende sider (tjekbil.dk, altombilen.dk, nummerplade.net og selvfølgelig DMR) informationerne samme dag eller senest dagen efter nummerpladen er indregistreret.
Nrpla.de får jo som bekendt alle informationer fra en batch-opdatering som normalt køres i løbet af mandagen. Og den side har jo så den fordel at man kan søge meget mere avanceret på jokertegn i nummerpladen og dermed hele serier af nummerplader, bilmærke, årgang, første registrering osv. osv., hvor de andre sider mere er beregnet til søgning på en specifik plade.
Men over en bred kam kan man ved at krydstjekke de forskellige sider få næsten al den information man kan ønske sig, uanset om man kun kender stelnummeret, kun kender nummerpladen eller kun kender f.eks. første registreringsdato, bilmærke og -model og eventuelt øvrige informationer (brændstof, HK mm.), som på den måde kan sammenholdes til at pege på én bestemt bil/nummerplade.

Jeg er ærligt talt ret imponeret over hvor gode muligheder vi har for at lave disse meget avancerede (og helt gratis!) søgninger i et lille land som Danmark, hvor vi vel nærmest har Europa-rekorden i flest variationer af nuværende nummerplader (form, farve, historiske plader mm.), men det skyldes vel kun at de pågældende informationer faktisk er tilgængelige for de virksomheder som driver hjemmesiderne, dette er sikkert ikke så nemt i større lande som Tyskland, Frankrig osv, selvom de vel har væsentligt mindre variation på deres nummerpladedesign (form, farve historiske plader mm.).
Venlig hilsen
Mikkel

2024 Hyundai Ioniq 5 77,4 kWh Advanced (DD67163 hvid neutral)
2020 VW Up! 1,0 MPi 65 hvid (CX49565 hvid med EU)
mikkelhansen
Medlem
 
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 22.05.2010 19:58
Geografisk sted: 6640 Lunderskov

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf Martin O » søn 05.02.2023 15:35

perhag skrev:Helt nye plader er også med hos AltOmBilen.dk og dermed ikke som vi er vant til på nrpla.de at måtte vente til opdateringen som regel ugentligt mandag.


02-02-2023

NYREGISTRERING
Reg.nr.
DR17796


Enkeltopslag på nrpla.de kan faktisk godt vise helt nye data, så man behøver ikke vente på opdateringen. Dit eksempel:

KIA SPORTAGE 1.6 T-GDI Plug-in Hybrid 5-dørs Aut. 6
Grøn ejerafgift:
-
Senest betalt:
-
Sidste syn:
-
Næste syn:
-
Gæld:
Tjek på Tinglysning
Forsikring:
-
Tekniske oplysninger
Synsrapporter
Forsikring
Tilladelser
Udstyr
Afgifter
Bilbogen
Registreringsnummer DR17796
Stelnummer U5YPV81HDPL056999
Type
Karosseri -
Farve
Ejertype -
Status Registreret
Martin O
Martin O
Medlem
 
Indlæg: 804
Tilmeldt: ons 16.10.2013 16:14

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf mikkelhansen » søn 05.02.2023 18:09

Martin O skrev:
perhag skrev:Helt nye plader er også med hos AltOmBilen.dk og dermed ikke som vi er vant til på nrpla.de at måtte vente til opdateringen som regel ugentligt mandag.

02-02-2023

NYREGISTRERING
Reg.nr.
DR17796

Enkeltopslag på nrpla.de kan faktisk godt vise helt nye data, så man behøver ikke vente på opdateringen. Dit eksempel:

KIA SPORTAGE 1.6 T-GDI Plug-in Hybrid 5-dørs Aut. 6
Grøn ejerafgift:
-
Senest betalt:
-
Sidste syn:
-
Næste syn:
-
Gæld:
Tjek på Tinglysning
Forsikring:
-
Tekniske oplysninger
Synsrapporter
Forsikring
Tilladelser
Udstyr
Afgifter
Bilbogen
Registreringsnummer DR17796
Stelnummer U5YPV81HDPL056999
Type
Karosseri -
Farve
Ejertype -
Status Registreret

Dog kun begrænsede informationer, f.eks. ikke info om forsikring, første registreringsdato mm. Det er måske de informationer der kommer den følgende mandag.
Det samme er tilfældet med nabopladen DR17795, som også er indregistreret 2/2, men på en knap et år gammel bil, hvorved man måske kunne tænke at der ville være flere informationer om bilen på nrpla.de. Her har AltOmBilen igen "alle" informationer, men nrpla.de mangler en del informationer, ligesom på DR17796.
Venlig hilsen
Mikkel

2024 Hyundai Ioniq 5 77,4 kWh Advanced (DD67163 hvid neutral)
2020 VW Up! 1,0 MPi 65 hvid (CX49565 hvid med EU)
mikkelhansen
Medlem
 
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 22.05.2010 19:58
Geografisk sted: 6640 Lunderskov

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf mikkelhansen » lør 25.03.2023 14:43

Er der andre, der oplever at hjemmesiden pt. ikke viser nummerpladerne grafisk, men kun som skrift? Appen (på Android) virker fint, og viser korrekt grafik på de samme indtastede plader. Jeg har testet med 5-6 plader, både EU, neutral og en ønskeplade, med samme resultat.
På hjemmesiden vises det således:
aobweb.jpg


På Android-appen vises nummerpladen korrekt med grafik:
aobapp.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Venlig hilsen
Mikkel

2024 Hyundai Ioniq 5 77,4 kWh Advanced (DD67163 hvid neutral)
2020 VW Up! 1,0 MPi 65 hvid (CX49565 hvid med EU)
mikkelhansen
Medlem
 
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 22.05.2010 19:58
Geografisk sted: 6640 Lunderskov

Re: Ny hjemmeside, som kan vise om plade er EU eller ikke-EU

Indlægaf Martin O » man 27.03.2023 13:22

Jeg har oplevet det samme. For et stykke tid siden så det sådan ud på hjemmesiden, men næste dag - eller måske var det nogle dage senere - var visningen genoprettet på hjemmesiden. Man kan håbe, det sker igen; men det er da altid noget, at det virker korrekt i deres app.
Martin O
Martin O
Medlem
 
Indlæg: 804
Tilmeldt: ons 16.10.2013 16:14

Re: Altombilen.dk

Indlægaf mikkelhansen » tors 06.04.2023 15:48

Jeg får nu vist nummerpladerne grafisk på hjemmesiden igen.
Venlig hilsen
Mikkel

2024 Hyundai Ioniq 5 77,4 kWh Advanced (DD67163 hvid neutral)
2020 VW Up! 1,0 MPi 65 hvid (CX49565 hvid med EU)
mikkelhansen
Medlem
 
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 22.05.2010 19:58
Geografisk sted: 6640 Lunderskov

Re: Altombilen.dk

Indlægaf mikkelhansen » man 24.04.2023 11:44

Altombilens informationer om ønskeplader er tilsyneladende alligevel ikke helt præcis - men det er måske ikke sidens egen "skyld".
"AHSJ" (https://www.altombilen.dk/koeretoej/AHSJ/6898416) vises som kvadratisk uden EU, dvs. at det skulle være to kvadratiske plader. Men pladen sidder på en BMW M5, og består af to rektangulære plader. Begge plader kan ses i denne video: https://www.youtube.com/watch?v=wuzEys2PBVI, front ved 2:22 og bag ved 2:29.
Gad vide om denne ønskeplade tidligere har været udleveret som to kvadratiske, og så er der ifm. flytning af pladerne til denne BMW blevet uddelt to rektangulære plader, men denne ændring er ikke noteret, eller Altombilen kan ikke "fange" ændringen? Ejeren af pladen har adskillige Hondaer i sin samling, heriblandt også japanske modeller, som ofte kun har et lille felt til nummerplader bagpå. Pladen har dermed måske tidligere siddet på en japansk model, og har så bestået af to kvadratiske plader.
Venlig hilsen
Mikkel

2024 Hyundai Ioniq 5 77,4 kWh Advanced (DD67163 hvid neutral)
2020 VW Up! 1,0 MPi 65 hvid (CX49565 hvid med EU)
mikkelhansen
Medlem
 
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 22.05.2010 19:58
Geografisk sted: 6640 Lunderskov

Næste

Tilbage til Forum- og site-diskussioner

cron