Temporary error

Diskussioner og meddelelser vedrørende nrpl.dk og nrpl.dk forum
Forumregler
Ingen reklamer i indlæg, signatur eller avatar - Ingen injurierende, nedsættende eller racistiske indlæg - Overtrædelse kan medføre sanktioner

Temporary error

Indlægaf Martin O » lør 15.02.2020 20:26

Jeg har forsøgt at slå de tocifrede nummerplader op, men når jeg prøver med AC, BC, DC og EC, kommer der en side op med "Temporary error 502". Jeg har ikke forsøgt samtlige bogstavkombinationer; men det ser ud til at det kun er dem med C til sidst, der giver denne fejl. Jeg ved at der findes indtastede observationer af tocifrede AC-plader, men kender ikke selv nogen i de øvrige kombinationer med C til sidst.
Martin O
Martin O
Medlem
 
Indlæg: 792
Tilmeldt: ons 16.10.2013 16:14

Re: Temporary error

Indlægaf Martin O » tirs 19.05.2020 18:49

Martin O skrev:Jeg har forsøgt at slå de tocifrede nummerplader op, men når jeg prøver med AC, BC, DC og EC, kommer der en side op med "Temporary error 502". Jeg har ikke forsøgt samtlige bogstavkombinationer; men det ser ud til at det kun er dem med C til sidst, der giver denne fejl. Jeg ved at der findes indtastede observationer af tocifrede AC-plader, men kender ikke selv nogen i de øvrige kombinationer med C til sidst.


Nu hvor listen med links er udvidet (tak for det!), kan jeg oplyse at jeg får samme fejl ved forsøg på at slå op på FC og GC i de tocifrede serier.

Desuden mangler der øjensynlig php-filer fra FN og fremefter; men det varer jo nok lidt, før der er særlig mange indtastede observationer i det område. Når jeg klikker på disse links, får jeg en "Not found"-fejlmeddelelse. (Bortset lige fra linket i GC, som giver ovennævnte "Temporary error".)
Martin O
Martin O
Medlem
 
Indlæg: 792
Tilmeldt: ons 16.10.2013 16:14

Re: Temporary error

Indlægaf TT » tirs 19.05.2020 20:48

Fejlen "Temporary error" kommer selvom siden ikke eksisterer, hvor der burde komme en "Not found". Jeg har en mistanke om at serveren opfatter linket anderledes end tiltænkt som følge af en bestemt tegnfølge. Jeg har ikke kunnet opklare det.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3921
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Temporary error

Indlægaf Martin O » tirs 19.05.2020 21:35

TT skrev:Fejlen "Temporary error" kommer selvom siden ikke eksisterer, hvor der burde komme en "Not found". Jeg har en mistanke om at serveren opfatter linket anderledes end tiltænkt som følge af en bestemt tegnfølge. Jeg har ikke kunnet opklare det.


Jeg aner intet om php-programmering, men måske kunne det hjælpe at ændre tegnfølgen i netop disse links? For eksempel indsætte en underscore _ eller bindestreg - et eller flere steder? Bare en ide...
Martin O
Martin O
Medlem
 
Indlæg: 792
Tilmeldt: ons 16.10.2013 16:14


Tilbage til Forum- og site-diskussioner