Slet alle boardcookies

Diskussioner og meddelelser vedrørende nrpl.dk og nrpl.dk forum
Forumregler
Ingen reklamer i indlæg, signatur eller avatar - Ingen injurierende, nedsættende eller racistiske indlæg - Overtrædelse kan medføre sanktioner

Slet alle boardcookies

Indlægaf JMK » tors 26.04.2012 20:10

Hej Thomas !

Jeg har fået øje på et punkt nederst på siden hvor der står "Slet alle boardcookies".
Hvad sker der hvis man klikker JA til dette ?

Du kender mit system for indtastning af gamle nummerplader med årgang, modelnavn, tjekket på biltorvet og lignende bemærkninger. Mon det er disse oplysninger der går væk i den forbindelse ?
Jeg har efterhånden indtastet så mange forskellige modeller at overskueligheden er ved at gå fløjten, så en oprydning kunne være fint, men jeg vil jo ikke slette noget galt ?

Mon du ved besked om dette ?

Hygge og hilsen fra Vestjylland.
JMK
Medlem
 
Indlæg: 265
Tilmeldt: tors 02.07.2009 11:13
Geografisk sted: ZA Varde

Re: Slet alle boardcookies

Indlægaf TT » tors 26.04.2012 22:13

Der kan ikke ske noget alvorligt. De markeringer der er for om der er nye beskeder i et emne, vil formentlig forsvinde, og hvis du har automatisk pålogning, vil du nok skulle logge på og genaktivere den pågældende indstilling. Det eneste der slettes på din computer er den eller de cookies der styrer de nævnte ting.

Alt der har med indtastninger at gøre har intet med forum at gøre og kan ikke blive påvirket. Forum er en standardløsning som er installeret. Indtastningsdatabaserne er helt hjemmelavede.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3921
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København


Tilbage til Forum- og site-diskussioner