mbp skrev:Ser godt ud.
Et hurtigt spørgsmål, når man slår en nummerplade op, og bilen har været afmeldt, så kommer der ingen resultater op.
Det skulle den meget gerne gøre automatisk på den normale søgning Har du et eksempel på det, for hvis det driller skal jeg da have checket op på den del igen.
TT, det har vi desværre begrænset (Eller ingen) adgang til - Vi kan så småt lave vores egen database over det, ved det data vi henter ind ved opslag, men reelt har vi jo nok ikke engang en promille hentet (Eller 1/100 promille for den sags skyld) - Og jeg tror ikke at vi får ros for slavisk at slå al data op på DMR fra start til slut
De historiske nummerplader man kan slå op ved at vælge tidligere tidspunkt, er noget tung at lave noget reelt på - Vi har taget alt det ind vi kan fra "Afgifter", og de ekstra nummerplader der eventuelt er der, kan vi på sigt godt tage med ind i søgningen.
Ellers skal vi have fat i DMR og høre om der kan udvides med mere data. Jeg har bare indtryk af at flere har prøvet at få dem til at lave den slags ændringer