Nummerpladetaske.

Spørgsmål og diskussioner om ikke-europæiske nummerplader

Nummerpladetaske.

Indlægaf Leth » man 13.07.2009 21:56

Da min kæreste og jeg begge er nummerpladenørder har jeg været på Ebay og købe en take til hende, lavet af gamle nummerplader af en kunstner fra sydafrika - Men hvilke plader har han brugt og er der i det hele taget tale om ægte plader?

NUTU er angiveligt navnet på kunstneren der har lavet den.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Mvh Jakob Leth
www.youngtimer.dk
Leth
Medlem
 
Indlæg: 244
Tilmeldt: tors 31.07.2008 12:54
Geografisk sted: Bunkeflostrand, Sverige

Re: Nummerpladetaske.

Indlægaf TT » tirs 14.07.2009 06:37

Der er anvendt FE-skriften, som er almindelig i Sydafrika i dag. Der er tale om to autentiske bogstavkombinationer fra Western Cape provinsen: CEY = Strand & Gordon's Bay - CFM = Somerset West. Mere kan jeg ikke umiddelbart sige.
Thomas Thorsen
http://nrpl.dk
Brugeravatar
TT
Site Admin
 
Indlæg: 3921
Tilmeldt: tirs 10.06.2008 22:54
Geografisk sted: København

Re: Nummerpladetaske.

Indlægaf CSJ » lør 02.01.2016 12:57

Et ur lavet af nummerpladestumper.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
CSJ
Medlem
 
Indlæg: 2816
Tilmeldt: fre 04.07.2008 14:35
Geografisk sted: AV, AT Roskilde (tdl. HH St. Heddinge)

Re: Nummerpladetaske.

Indlægaf CSJ » lør 10.09.2016 19:07

Jeg har været til Krudtfestilal i Frederiksværk og købt disse nummerplader. Jeg fik oplyst at den nederste er fra Sydafrika, hvilket jeg også selv ville have gættet på, og nærmere bestemt fra et sted i nærheden af Cape Town. Den har CEY ligesom en af dem på tasken, så den må vel også være fra Strand & Gordon's Bay?

Den fra Ghana er så vidt jeg kan bedømme på Licence Plates of the World til en taxi, da en er gul.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
CSJ
Medlem
 
Indlæg: 2816
Tilmeldt: fre 04.07.2008 14:35
Geografisk sted: AV, AT Roskilde (tdl. HH St. Heddinge)


Tilbage til Ikke-europæiske nummerplader

cron